YAAAY

acht!! [Is blij] En ga morgen naar de bios(A)

Jahoeee Elly ^-^

'Wie zijn dat?'vroeg een stem.Selena draaide zich om.Is dit een grap?Hier staat niemand.Maar opeens schreeuwde Gabrielle het uit:'Een muis!Een muis!' en liep naar haar toe.Nu zag ze het ook.Een grijze muis,groter dan een gemiddelde,keek hen aan.Hij had met een gouden ring een rode veer aan zijn oor vastgemaakt.aan zijn middel was een riem waar een zwaard was aan vastgemaakt.Selena keek hem verbaasd aan en sprong bijna in Peters armen.Maar gelukkig kon ze haarzelf tegenhouden,ze kende hem immers niet.'Een..een muis?'vroeg ze niet-begrijpend.Hoe kan een muis nou praten?'Dit is Rippertjiep,'legde Susan uit,'Hij is een ridder van Narnia.'Gabrielle zag eruit alsof ze elk moment in lachen kon uitbarsten.'Hij is een muis.Elk dier in Narnia kan praten.''Maar wie zijn deze twee mensen?''Dit zijn Selena en Gabrielle,'legde Edmund uit,'Zij komen ook van onze wereld.Ze moeten,denk ik,helpen van Aslan.''Leuk om kennis te maken,'zei Rippertjiep.Selena wou zijn pootje wel schudden maar dat was onbegonnen werd bij een muis.Stel dat ze het brak!'He Edmund,'zei Caspian opeens,'Komt Bella niet naar hier?'

Reageer (6)

  • Nagaa

    Trouwens, k ga niet bij elke een reactie zette, daar ben k te lui voor:PxD

    1 decennium geleden
  • ariya

    leuk!!1
    naar welke film ga je??
    X

    1 decennium geleden
  • Sectumsempra

    alweer een zalig deel ! (:

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Rippertjiep!!!

    ik ga ook naar de film.

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Ja, Edmund? Waneer komt je -bijna- vriendinnetje.
    :$

    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen