{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Six.]
-Lucy
-Caspian
-Peter
-Susan
-Peter Pevensie
Hey!
Ik ben Peter, Peter Pevensie.Ik ben 16 jaar en woon in Fichley.Een wijk in Londen,de hoofdstad van Engeland.Maar daar woon ik niet altijd.Ik ben Hoge Koning van Narnia,een andere wereld.Beter gezegd;Aslan heeft me gekroond als Hoge Koning van Narnia.Ik heb nog een broer;Edmund en twee zussen; Susan en Lucy.Caspian; Het vriendje van Susan vond ik eerst niet leuk[zie begon movie;Prince Caspian ] maar nu kan ik al veel beter met hem overweg.
-Susan Pevensie.
Hallo!
Ik ben Susan Pevensie,15 jaar.Ik woon in Engeland,Londen.Nog meerbepaalder;In Finchley.Ik heb een zus;Lucy Pevensie en twee broers;Edmund en Peter Pevensie.Ik ben de tweede oudste,Peter is de oudste van ons.Ik denk dat ik wel vriendelijk kan zijn en goed.Want ze noemen me in Narnia immers Koningin Susan de Goede.Wel zeggen Lucy en Peter dat ik het logische van alles inzie.Mijn hobby; boogschieten.Ik heb ook een vriendje;Caspian
-Edmund Pevenie
Halowa!
Ik ben Edmund.Pevensie is de achternaam.Ik ben 14 en woon in Finchley.Van Suus en Pete zul je al gehoord hebben waar dat ligt.Zij [Susan en Peter] zijn mij broer en zus. Samen met mijn andere zus Lucy.Ik ben soms wel grappig.Sarcastisch-grappig noemen ze dat,ook al zeg ik het zelf.Maar vriendelijk kan ik ook zijn hoor;D Ook heb ik een oogje op Bella,die je later gaat leren kennen.
-Lucy Pevensie
Hoipiepeloi!
Ik ben Lucy.8 jaar en woon in Fichley,Londen.Ik woon in Finchley maar deeltijds.Ook in Narnia.Daar ben ik koningin.Wel raar dat ik in Narnia koningin ben,maar in Engeland een gewoon schoolmeisje.Ik heb nog 1 zus;Susan en 2 broers; Peter en Edmund.En als ik eerlijk moet zijn..Peter is de leukste
-Caspian
Hey!
Ik ben Caspian,Caspian de tiende.Ik ben 16 jaar, even oud als de Hoge Koning.Ik ben een Telmarijn maar heb de Narniërs geholpen hun rijk terug te krijgen met de koningen en koninginnen.Nu ben ik zelf ook een koning van Narnia door Aslan.Ik heb een relatie met Susan Pevensie and I love her so much[^^].
'Dus..jullie zijn ook van Engeland?'vroeg Selena verbaasd,de kleren die ze aan hadden waren totaal niet Engels.De jongen met het zwarte haar knikte:'Helemaal.''Ik ben Lucy!'zei het kleine meisje opgewonden.Terwijl de jongen met het blonde haar grijnsde naar Lucy zei hij ;'Ik ben Peter.''Caspian,'zei Caspian.'Ik ben Susan,'zei Susan.'Edmund,'zei de jongen met het zwarte haar.Selena glimllachte en zag dat Peter,Susan,Lucy en Edmund wel op elkaar leken.'ik ben Selena zoals jullie al wel weten en..Peter,Susan,Lucy en Edmund.;Zijn jullie toevalig broers en zussen of vergis ik me nu?''Ja,we zijn broers en zussen!'zei Lucy.Selena stond op,Gabrielle dus ook en greep snel de hand van haar zus.'Jullie zijn hier niet zomaar gekomen,'zei Susan opeens.Het was precies meer tegen Peter en Caspian dan tegen Selena en Gabrielle.Gabrielle keek haar niet-begrijpend aan.'Aslan!Aslan!Aslan heeft hen hier gebracht!'zei Lucy en sprong in het rond.Wat zat zij toch vol energie.Bij de naam Aslan kregen Gabrielle en Selena een fijn gevoel.Het was alsof de lente eindelijk was doorgebroken na een strenge winter.'Maar dat betekend dat Narnia hulp nodig heeft,'zei Edmund.Peter keek hem aan maar zei niets.'Ik heb een voorstel.Als jullie hier toch moeten zijn; Gaan jullie dan mee naar het kasteel?'vroeg Caspian.
Reageer (6)
Where is my dear friend Edmund?! i want to see his pretty face
1 decennium geleden<3 OOOHHH but Caspian is my honey! <3
so susan get out! xd
nice:D
1 decennium geledenEdmund!
1 decennium geledenOee, ik vond de antwoorden op de vraag al geweldig:
1 decennium geledenHottie; Peter.
xx.
snel verder
1 decennium geleden