Part Three.

Wat zou Gabrielle tegengekomen zijn? Dat weet je nu...


Gillxx

Geschreven met Alanis Morissette- Wunderkind. Gebaseerd op Lucy Pevensie.

Selena stond snel recht.Wat zou Gabrielle nu weer uitgespookt hebben?Ze liep snel naar haar toe,haar stem volgen.Een beetje verderop stond Gabrielle, te staren naar iets.Iets wat Selena niet kon zien.Ze ging naast haar staan.'Gabby wat is....,'ze stopte.Eindelijk had ze door wat Gabrielle zo speciaal vond.Voor hen stond een boom.Een boom, maar geen gewone boom.Vanaf de stam splitste hij in twee en bovenaan kwamen die twee delen terug samen.De opening leek wel een deur,een deur naar iets anders.Alleen kon je door de opening de tuin nog zien.Gabrielle keek Selena aan:'Die was hier toch niet?''Neen,'antwoordde Selena,'Daar heeft mama niets over gezegd.'Gabrielle glimlachte en deed aanstalten door de boom te kruipen.'Wat ga je doen?'vroeg Selena bezorgd.Ze vetrouwde het zaakje niet.'Wat dènk je dan?'antwoordde Gabrielle op de vraag.'Neen!'zei Selena bang,'Gabby!Het kan gevaarlijk zijn!'Gabrielle antwoordde niet en klom erdoor.Plots..Verdween ze.Selena was in paniek en klom er ook door.Haar zus achterna.

Reageer (4)

  • LynnBlack

    Narniaaa, haha Gabby moet Lucy voorstellen en Selena Susan, niet? xd

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Ik begin van deze serie te houden.

    1 decennium geleden
  • Sectumsempra

    Wiliaaaaaaaaaaaaaaam is de beste
    en jouw verhaal ook (:

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Net Lucy ja ^^
    Lucy is zoo schattig ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen