{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One.]
Selena;De maan
Gabrielle; Zender van God.
'Selena?Selena?Luister je wel,liefje?'Selena schrok wakker van haar gebruikelijke dagdromen en keek haar moeder aan.'Wat mam?'vroeg ze zo lief mogelijk.Haar moeder zuchtte,intussen was ze al gewoon dat Selena soms niet meer oplette:'Dat ik weg moet voor mijn werk.Jij zult op Gabrielle moeten passen.'In een wip keken ze allebei naar Gabrielle.Die zat in de zetel televisie te kijken met haar armen om elkaar geslagen.Met een neerslachtig gezicht.Zij vond namellijk dat ze groot genoeg was om alleen thuis te blijven,haar moeder niet.Selena keek terug naar haar moeder:'Ok mam.Ik zal op Gabrielle passen.'Haar moeder glimlachte en gaf haar een zoen.Daarna liep ze naar Gabriella en wou haar ook een zoen geven maar zij wendde koppig haar hoofd af.Hun moeder haalde haar schouders op en ging weg.Het bleef een tijdje stil afgezien van de televisie.'Ok,'zei Selena om te stilte te verbreken,'Wat zullen we eens gaan doen?Je kan toch niet de hele dag voor de televisie zitten?'
Reageer (4)
Leukleukleukleuk.
1 decennium geledenLijkt me best schattig om Gabrielle zo te zien ookal is ze al 12.
1 decennium geledenxx.
VERDERVERDERVERDER!!! *springt op en neer op de stoel* BOEM!! *is van de stoel gevallen* AUW!! *gaat weer op de stoel zitten* SNEL VERDER!! x']
1 decennium geledenmeeermeermeer x)
1 decennium geleden