{Narnia}When 2 enemies fall in love[Proloog.]
-Selena.
-Gabrielle
Selena.
Heey.
Ik ben Selena,Selena Rose.Rose is mijn achternaam.Ik ben 16 jaar en woon in Essex, een dorp in Engeland.Het regenachtige Engeland.Ik heb ook nog een kleinere zus van 12 jaar.Ze is dus 4 jaar jonger.Gabriella heet ze en is soms zo irritant.Maar ik kan wel met haar overweg.Ik ben aardig als mensen tegen mij aardig doen.Ik geloof in het karma Wat je geeft krijg je terug.Ook ben ik erg nieuwsgierig én als het moet,koppig.
xx
Gabrielle.
Hello.
Ik ben Gabrielle Rose.Ik ben 11 jaar oud en woon in Essex,Engeland.Soms zou ik wel eens in Spanje willen wonen(A) Daar is het lekker warm en geen regen.Ik heb een zus,Selena.Zij is 16 en daarmee 4 jaar ouder dan ik.Ik kan wel goed met haar overeenkomen,soms toch.Ze wilt soms mama vervangen als ze er niet is maar dat is voor mij natuurlijk niet zo fijn.Ze is potverdikke maar 4 jaar ouder dan ik!Maar ik weet dat ze het goed bedoeld.Ik ben meestal het zonnetje in huis.
xx
Reageer (6)
Jaaaaa een narnia verhaal, ik ben echt helemaal verslaafd aan Narnia, zelf nog erger aan narnia dan aan Twilight soms! <3 ik ben vooral van Prince Caspian <3 zelf ga ik ook beginne aan een narnia verhaal
1 decennium geledenOké, dit verhaal is echt verslavend.
1 decennium geledenHeel veel chapters heb ik al meer dan een keer gelezen. xd
Ik ga meteen verder lezen.
1 decennium geledenxx.
doe maar snel verder ik kan niet wachten.ik begin ook al narnia verslaafd te worden.
1 decennium geledenJammer dt je "Only a High King Can Love You Forever" weg hebt gadaan. Maja, je hebt weer n nieuwe serie ovr Narnia, dus dan kan k er weer wel mee leven:P
1 decennium geleden