Tara - Tyler kon naar de hel lopen
Kreunend draaide ik me om in mijn bed, ontdekent dat mijn schermpje oplichtte. "Voor het geval dat je Jess zoekt, ze ligt hier bij mij op de bank. Knock out. Hopelijk had je het gisteren een beetje naar je zin. x" Afzender was natuurlijk Tyler.
"Take care for here. X" Eigenlijk was het best wel een zware inspanning; Je armen op tillen voor je mobiel te pakken, je vingers laten bewegen op het scherm voor een bericht te type en daarna weer je armen uitsteken voor het veilig op te bergen. Ik kon het niet helpen, maar nog steeds waren mijn gedachten bij Matt. Wat zou hij gisteren gedaan hebben? Zou hij lekker wat plezier hebben gemaakt met een meisje? Ach, ik wou er niet aan denken. Bear had in de tussentijd mijn deur weten te openen en sprong vrolijk met zijn twee voorste poten op bed. "Zullen we vandaag gaan zwemen, grote vriend van me?" Praten tegen een hond, ja, ik werd echt nog gek zo. Mezelf kreeg ik na een paar minuten overtuigd om op te staan. Mijn paarse bikini die ik perse wou aandoen lag natuurlijk ook weer op de bodem van mijn schuiflade. Na die te hebben aangetrokken en ook weer alles in de la te proppen, deed ik mijn jeansshortje aan en daar nog een wit shirt zonder mauwen op. Het scheen een klein beetje door, maar dat maakte niks uit. Mijn zwarte halve All Stars kwamen daarna in no time aan mijn voeten en een handdoek, riem van Bear en nog andere benodigdheden gingen in een zwarte rugzak. Mijn haar in een hoge staart en een muslireep aan mijn mond.
Al etend liep ik met Bear naar het strand. Hier hadden ze een stukje waar honden mee in het water mochten. In plaats van er direct in te lopen ging hij zitten; we maakte er altijd een soort race van, om zo snel mogelijk als eerste in het water te lopen. Natuurlijk won hij meestal. Mijn kleren en schoenen gingen uit. Voor 's morgenvroeg, -Ik overdreef, het was zo'n elf uur- te zijn was het best wel warm. "Op je plaatsen! START!" Mijn benen kwamen hollend in beweging, maar konden die van mijn hond niet bij houden. Opeens voelde ik een beetje lauw water, aan de andere kant ook weer koud aan mijn benen komen. Snel liep ik nog verder de zee in totdat ik echt kon zwemmen.
Er zijn nog geen reacties.