De xbox 360 is uit. eindelijk.
''YES! YES! De Xbox 360 is eindelijk uit!'' Zegt de Xbox fanboy. Je neemt 400 euro mee en je rent naar de winkel! Daar staat die dan! Die prachtige Xdoos doos. En daar sta jij dan, achter tientallen mensen in de rij. Je zucht. Na 5 minuten sta je eindelijk voor de kassa meneer. Je ziet geen dozen meer op de plank staan. ''Heeft u niet nog 1 Xbox?'' Vroeg de Xbox fanboy. ''Nee.'' Antwoorden de kassa meneer kort en krachtig. Xbox fanboy kon wel janken! En hij liep treurig de winkel uit. Toen hij eindelijk thuis was vertelde hij zijn moeder over de lange rij. Zijn moeder was niet blij voor hem. Xbox fanboy ging naar boven en ging achter zijn oude Xbox zitten. TRING! TRING! TRING! De telefoon rinkelt. Xbox fanboy neemt op. Zijn vriend is aan de lijn. Heey Xbox fanboy! Roepte zijn vriend aan de lijn. Xbox fanboy zei hoi terug. ''Heb jij de nieuwe Xbox 360 al?'' Xbox fanboy antwoordde nee. ''Jij wel dan? Vroeg Xbox fanboy. ''JA! En hij is echt cool. Waarom kom je niet naar mij toe. Ik heb 2 controllers.'' Zei zijn vriend. Xbox fanboy krijg een glimlach en antwoorden keihard ja. Hij trok zijn Nike's aan en riep doei naar zijn moeder. Al voordat zijn moeder kon vragen waar hij heen ging of doei terug kon zeggen was hij weg.
Reageer (1)
lol
1 decennium geleden