Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • TiaSnoes

    Ik vind Seelisch haar "verhaaltje" wel leuk (A)
    Snel verderrr =D
    jouw story is zaaaaalig!!
    <3

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Eyka

    Bill PoV;

    Met mijn sporttas om mijn schouder stap ik vermoeid het huis binnen. Niets vermoedend gooi ik die ergens weg en ga ik de kamer binnen. Ik had wel verwacht om Tom hier aan te treffen, maar er is iets dat veel meer mijn aandacht trekt. Radja. Ik kan het niet helpen, maar ik hap even naar adem. Ik ben hier niet op voorbereid. Radja. Recht. Voor. Mij. Slechts een simpele blik in haar ogen is genoeg. Daar zijn mijn oude gevoelens weer. Mijn liefde voor haar.


    - Vraag me niet waarom ik dit zonet deed, maar ik had zo even zin om verder te fantaseren, omdat ik, net zoals die mensen onder me hier, ook helemaal zit te freaken Ö! Ik hoop dat je heel snel weer verder gaat, want dit verhaal boeit nog steeds. Damn, wat ben ik blij dat ik ooit toevallig je vorige verhaal helemaal ingehaald heb - en dan geduldig gewacht heb op de laatste stukken - , want anders zat ik hier niet hyper dit tekstje te typen 8D.

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    verderrr :D

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Haha, ben echt benieuwd naar wat er komen gaat!=D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen