hoi (A)

Evelien (Bill) POV

We staan allemaal naast het zwembad - nu wel met kleren aan - zenuwachtig te wachten op de uitslag. Degene die dit wint mag vanavond van 7 tot 2 bij Bill zijn en dat geld voor de andere groepen ook. Als ik dit win heb ik hem de hele avond voor mij alleen. De deur van het huis gaat open en de jury loopt naar buiten. Ze gaan zitten op de stoelen voor ons. "Zo dames. Hier is hij dan eindelijk, De Uitslag!" Zegt Simone. "We hebben er heel lang over nagedacht maar we zijn eruit!"

Nicolette (Tom) POV

"We beginnen met de groep van Gustav" tettert Anouk door de microfoon heen. "De meeste meiden lagen redelijk dicht bij Gustav's persoonlijkheid dus het was een lastige beslissing. Uiteindelijk hebben we toch besloten dat...... Joyce de date zal hebben!" Er klinkt een keiharde gil klonk over het geroezemoes heen. Een dolblije Joyce sprong naar voren. "En dan nu de groep van Georg. De gelukkige is: YARA!" "YES" schreeuwde Yara. Ik begin steeds zenuwachtiger te worden. Wat als ik uitgekozen wordt. Mijn god hoe blij zal ik dan wel niet zijn? "En dan nu groep Bill. De scores lagen dicht bij elkaar maar uiteindelijk zijn we eruit: Roos!" Weer zo'n blij persoon. Ik sta nu zowat te trillen. "En last but not least...... de groep van Tom!" een gejuich stijgt op uit de menigte. "Na een lang beraad zal April vanavond aan Toms zijde staan!" Een keiharde gil van een van de mooiste meisjes uit het huis. Iedereen is jaloers op haar. Ik ook. Vooral nu. Zij mag vanavond met Tom alleen zijn. Ik kan het bijna niet uitstaan!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen