de jury bestaat uit

- De moeder van Bill en Tom: Simone Kaulitz.
- Het wereldberoemde supermodel: Doutzen Kroes
- De beroemde zangeres: Anouk

Masha (Gustav) POV

Ik sta voor de jury en ben gigantisch zenuwachtig. Wat als ze me spuuglelijk vinden? Simone begint: "Masha. Je hebt prachtige ogen dat valt me gelijk op, en je figuur is super. Geen vetrolletje te bekennen." zegt ze. Doutzen gaat verder: "Jazeker. Je hebt ook mooi haar dat er verzorgd uitziet. Ik vind je wel bij gustav passen." zegt Doutzen. "Ja. Daar sluit ik me bij aan. We zullen jou zeker in gedachten houden want je persoonlijkheidstest kwam ook dicht in de buurt bij de persoonlijkheid van Gustav!" zegt Anouk. Ik kan wel juichen! Ze vinden me mooi en ze vinden dat ik bij Gustav pas! Beter kan toch niet!

Lindsay (Georg) POV

"Hallo Lindsay" Verwelkomt Simone mij. Doutzen begint: "Je hebt een slechte huid. Dat is jammer. En je haar is heel vet. Verder ben je een beetje te dik. Je hebt wel mooie ogen!" Zegt Doutzen. "Tja. Het klinkt hard maar ze heeft gelijk. Probeer eens een goede scrub voor je huid en was je haar niet te vaak en niet te weinig. En eet géén vette dingen. Dat is slecht voor je huid én je gewicht" Vervolgt Anouk op het harde oordeel van Doutzen. "Nou dames ietsje minder kan ook wel" Zegt Simone. "Maar aan de persoonlijkheidstest te zijn pas je niet bij Georg. Jullie persoonlijkheden liggen ver uit elkaar" vervolgt ze. "Maar tegenpolen trekken elkaar toch juist aan?" probeer ik nog "In dit geval niet meisje" Besluit Simone.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen