nou lezen maar dan (:

Diana (Gustav) POV

We hebben net kennisgemaakt met Gustav en hij is superaardig! En in het echt is hij nog zoveel knapper. Alle meiden zitten nu met een drankje in de lounge te wachten op wat er gaat gebeuren. Ik heb al vriendschap gesloten met een meisje dat Amy heet. Ze zit bij mij in de groep. De rest van de meiden mag ik niet zo. Ze zijn allemaal maar op één ding uit: IK MOET GUSTAV HEBBEN! Ik wil het nog wel gezellig hebben. Opeens gaat de deur open en stappen de vier jongens naar binnen. "Dames het is tijd voor jullie eerste opdracht! Willen jullie ons volgen?" Zegt Bill. De meisjes staan met een ruk op en lopen achter de band aan.

Mary (Georg) POV

Alle meiden staan buiten in hun bikini. Die hebben we moeten aantrekken. Ik voel me super onzeker want ik heb lang niet zo'n mooi lichaam als de meeste meiden hier. Dan begint Tom te praten: "Girls, we gaan vandaag een soort missverkiezing houden. We krijgen een jury die alle meiden eerst op hun uiterlijk én daarna op innerlijk beoordeeld. Van elke groep zal één meisje uitgekozen worden en zij mag vanavond doorbrengen in de hotelkamer van haar bandlid" Alle meiden beginnen te gillen. "Jullie krijgen een persoonlijkheidstest die jullie moeten invullen. En daarna moeten jullie voor de jury verschijnen. Veel succes!" En de jongens lopen weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen