Er kwamen 3 jognens binnen. Als eerste gaf een jongen met halflang stijl haar je een hand. "Heey beauty, ik ben Georg." zei hij. Je lachte vriendelijk naar hem. Daarna kwam een jognen met zwart omhoogstaand haar. "Ik ben Bill" zei hij. Daarna kwam een jongen met blond haar. "Gustav" zei hij verlegen en hij keek naar de grond. alle 3 de jongens keken je aan. Ze wouden dat je je naam zei. Iedereen noemde je anders. "Wat is jouw naam?" vroeg de jongen met het zwarte haar, je was zijn naam nu al weer vergeten... "Iedereen noemt mij anders, dus verzin maar wat.." zei je. "Maar hoe hebben je ouders je genoemd?" vroegen ze. Je wou je ouders vergeten, dus ook een andere naam. Tom keek ze streng aan. "hoe noem jij haar, Tom?" vroeg Georg. "Ik noem haar net zoals haar vriendje Danny: Rose" zei hij. "Heeft ze een vriendje?" vroeg Bill. "Jup" zei tom. Het deed je pijn. Je had dan wel een vriendje, maar je haatte hem.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • 16melanie16

    weitah pliezzz

    1 decennium geleden
  • MaraMassacre

    vreder! :D
    ik vind hem super :D
    je kunt goed schrijven!

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    snel verder hij is geweldig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen