Ik weet het, 't is erg lang geleden xD.

You smell so good, i evenwanna eat you!

Ik loop samen met Edward in het bos. Ik zou veel moeten jagen, wil ik Indy niet aanvallen. Ik heb ondertussen wel 5 herten op en besluit al door te gaan naar Port Angeles. Ik neem afscheid van Edward en stap in m'n mercedes. Als ik m'n auto in Port Angeles parkeer staat Indy al te wachten. Als ik uitstap hou ik m'n adem al in, en duidelijk ruik ik minder."Ha, Indy!" Ik loop naar hem toe en begroet hem."Vicky! Kom we gaan naar een restaurant!""Uhh, sorry Indy, maar ik heb al gegeten.""Nou, uhm. Kunnen we anders naar je huis gaan?"Ik lees z'n gedachtes en verafschuw ze. Denkt hij nou echt dat ik..."Ja, oke, kun je m'n vriend ook ontmoeten. Ik woon bij hem en zijn ouders in." Meteen zie ik z'n blik verstrakken."Ik ga Edward wel even verwittigen." Ik neem m'n mobiel en toets Edwards nummer in."Edward, hij wil naar ons huis. Ga je iedereen al waarschuwen?""Tuurlijk, schat. Tot straks!""Nou het is in orde. Ga je met je eigen auto?""Nou, ehh. Die is zo een beetje total loss. Dus ben ik te voet gekomen.""Rij dan maar met mij mee." We stappen in en ik rij soepel uit de parkeerplaats. Met volle snelheid rij ik door naar de Cullens.

Haha, lekker spannend!

Xx.

Reageer (7)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen