Raven pov:
Ik draag kleding die Gustav heeft uitgekozen en zit naast hem in de limo. River vindt dat Tom een beetje te snel gaat naar haar mening, maar ze wil het wel proberen. Ze leunt tegen Tom aan en glimlacht even. Gustav trekt mij naar zich toe en ik nestel me tegen hem aan. Ongeveer een uur later komen we aan bij de bioscoop. We stappen uit en sprinten, gevolgd door fans, het gebouw in. We betalen en glippen onopgemerkt de zaal in, we zoeken een plaats en gaan zitten. Gustav en ik zien de helft van de film niet want we zitten steeds te tongen. Tom en Bill gooien popcorn naar de voorste rij en River zit tegen Tom aan als het eng wordt. Ze heeft hem uitgelegd waarom ze af en toe afstandelijk is en hij heeft beloofd niks te doen wat zij niet wil. Ik hoop voor hem dat hij zich daar aan houdt want anders krijgt hij met mij te maken en dat wil hij echt niet. Wie aan mijn vrienden komt, komt aan mij en ik heb niks voor niks in een straat bende gezeten van skaters en graffiti spuiters. Gustav kucht even ten teken dat de film is afgelopen en we verlaten de bioscoop. Terug in huize Kaulitz krijgen de jongens een uitbrander van hun manager, dat ze te laat zijn en dat ze niet zonder beveiliging de straat op mogen. “Doe even rustig, de jongens waren met ons en mij durven ze niks te doen. Daar is mijn reputatie te groot voor. Ik ben net zo bekend in Nederland als in Duitsland en als er iemand ook maar een vinger uitsteekt naar de jongens krijgt die met mij te maken.”zeg ik dreigend. David kijkt mij met een spottende blik aan. “Jij hebt niks te zeggen en jij bent net zo slap als de jongens.”zegt hij. Dat had hij dus niet moeten zeggen. Ik flip compleet en River duikt op mij af, ze werkt mij tegen de grond en hijgt van inspanning. “Raven beheers jezelf!”roept ze luid. Ik grom van woeden en probeer haar van mij af te schudden. En dat lukt ook nog, ik gooi haar van mij af en stort mezelf op David. Gustav en Georg grijpen mij beet en trekken mij van hem af. “Laat los, niemand zegt dat ik net zo slap ben als jullie! Ik ben niet slap! en dat zijn jullie ook niet. Dat jullie dat tegen je laat zeggen.”schreeuw ik woedend. “Ze heeft daar wel een punt.”zegt Tom. “Ja, wij zijn niet slap David.”zegt Bill en zijn stem trilt van woeden.”Hou je kop”buldert David tegen Bill. “En jij bent helemaal niet bekend Raven, want jij staat niet op posters, of cd`s of dvd`s of op video en je staat ook nooit in de blaadjes of in de krant.”zegt David kwaad. Ik grijns als hij een grote stapel magazines naar zijn hoofd krijgt gegooid. Stomverbaasd leest hij het magazine door en kijkt mij dan aan. “Ik kan zo je abonnement stopzetten, David.”zeg ik kil. “Maar dat is een porno blad.”zegt Tom stomverbaasd. “Die lees…”begint Tom. “Jij ook, weet ik.”maak ik zijn zin af. “Raven is de baas van dat blad.”zegt River lachend. Georg en Gustav laten mij los en ik pak mijn telefoon. Ik bel mijn administratie en geef door dat ze het abonnement van David Jost met on middellijke ingang moeten stoppen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen