Raven Pov:
“Raven! Moet je zien!” Tom trekt me hyper een kleding winkel in. Wejoo vet kicken, hip hop mijn stijl. Ik hyper door de zaak heen en hou allerlei kleding omhoog, net als Tom. Even een uitleg hoe we hier komen. Nou na een kieteldood sessie bij de Kaulitzen thuis moesten we naar de stad. Tom wilde niet maar ging mee om kleding te kopen voor mij. Cute he ik voel gewoon dat hij River leuk vind, ach geef mij Gustav maar. Maar goed ik hyper verder en River en Bill komen binnen. Ik hyper met een shirt op River af. “Kijk deze! Die moet ik echt even gaan passen!” zeg ik hyper en dan verdwijn ik in het pashokje. Niet veel later hypert Tom in het pashokje naast de meine. “Ja, en ik hoef niet te vallen hè?” “Sorry!”. Tom droplul ze is claustrofobisch! “Ja, en ik ben claustrofobisch.”ik hoor het River zeggen. Muhahaha sorry Tom maar River krijg je niet zo makkelijk als die blonde bimbo`s van je. Hmff kwijl, kwijl Gustav staat hiernaast met een ontbloot boven lichaam oe lekker. “Ziet er goed uit Gustav.”zeg ik grijnzend en ik kijk over het pashokje naar beneden. Hij kijkt naar boven en word zo rood als een tomaat. “Hoi, Raven zeg uhm vind je echt dat dit shirt me goed staat, ik bedoel ik weet niet zeker of ik nog wel deze stijl wil die van jou is best wel cool.”Gustav zegt het alsof hij niet wil dat de andere het weten. Ik grijns en loop mijn pashokje uit, ik zoek snel wat kleding uit in mijn stijl en loop dan mijn hokje in. Grijnzend gooi ik het naar Gustav. “Hier trek maar aan, ze weten er niks van heb lekker niks gezegd.”Ik grijns breed en kijk weg als hij zich omkleed. “En?”vraagt hij zacht. Ik draai mijn hoofd zijn kant op en mijn mond valt open. “Wow zo ben je nog lekkerder, nu kan ik fantaseren over wat er onder zit.”zeg ik grijnzend en mijn hoofd word rood. Gustav grijnst breed en gaat op het bankje staan hij pakt mijn hoofd vast en begint me te zoenen, zonder te aarzelen zoen ik terug. Ja, ik mag dan misschien een player geweest zijn maar dit vind ik niet erg. River daar in tegen heeft nog nooit echt gezoend. Ik kreun zacht en hij gaat over op een tongzoen waarin ik maar graag meedoen. Dan flikker in over het hokje heen zijn hokje in. Ik slaak een korte gil en beland boven op hem. De gordijnen worden weg geschoven en Tom, Bill, Georg en River kijken ons verbaasd aan. “Ja, dat wilde we net zeggen Georg en Gustav kwamen toch maar wel.”zegt River grijnzend. “Heb ik niet gedaan.”roep ik bij het zien van haar gezicht.“Wel o Raven wat leuk, aan zijn gezicht te zien vind hij je ook leuk, neem het ervan.”zegt River lachend. “Wat, wat hebben ze gedaan?”vraagt Tom verbaasd. “Niks.”zegt Gustav droog. “Wel en waarom draag je dezelfde kleding soort als Raven en mij?”vraagt Tom nieuw schierig. “Omdat ik mijn stijl een beetje zat ben en dit zit best lekker en nu kan Raven lekker fantaseren.”geeft Gustav als antwoord. “Over wat?”vraagt Tom meteen met een grijns. “Over wat er onder zijn kleding zit want hij is lekker en jij bent gewoon uhm mij.”zeg ik droog. “Ik ben een jongen hoor.”zegt Tom droog. “Weet ze maar jij bent een player en zij is er een geweest ze weet dus hoe jij met meisjes omgaat omdat zei zo omging met jongens.”zegt River grijnzend. Gustav kijkt me aan en grijnst breed. “Geeft niet Raven ik heb wel wat meisjes gehad voor een nacht ofzo, maar niet zo veel als Tom.”zegt hij geruststellend. “Oke dan maar uhm ik vind je dan wel leuk maar wie zegt dat we nu meteen hebben?”vraag ik zacht. “Niemand we maken ze eerst gek toch?”vraagt Gustav grijnzend. Ik knik en ga van hem af, ik help hem overeind en grijns even. We geven elkaar een zoen en ik duw hem het hokje in. Ik zoek meteen wat kleding voor hem uit. Een zwarte spijker broek, zwarte gympen met rode veters een zwart shirt met een doodskop en een zwart leren jasje. Hij trekt het aan en knikt goedkeurend, “Mooi”zegt hij dan. “Ik neem het, kies jij nog wat uit?. Nee wacht schaf maar een hele garderobe aan.”zegt hij droog. Ik knik en hyper weg. Na twee uur shoppen zitten we bij Gustav thuis, al zijn kleding is ingeruimd en wij zitten op de bank redbull te drinken. Tom werpt elke keer blikken op Gustav en schud dan zijn hoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen