Pov River:
Uiteindelijk lopen Bill, Tom, Raven en ik in de stad. Gustav en Georg hadden geen zin. Tom eigenlijk ook niet, maar zo kon hij samen met Raven nieuwe kleren kopen, aangezien ze dezelfde kledingstijl hebben. ‘Raven! Moet je zien!’ Tom trekt Raven een winkel in. Ik kijk ze vaag na. ‘Ach, maak je geen zorgen hoor. Tom vindt jou leuker dan Raven.’ ‘Ja dus... Wie zegt dat ik hem leuk vind?’ zeg ik lachend. Bill haalt glimlachend zijn schouders op en dan lopen wij ook de winkel in. Raven en Tom houden allerlei dingen omhoog, die ze daarna weer terug leggen. Bill en ik kijken hoofdschuddend toe. Net kleine kinderen zo. Raven komt hyper op me afgesprongen. ‘Kijk deze! Die moet ik echt even gaan passen!’ en daarna verdwijnt ze naar de pashokjes. Vervolgens komt Tom ook naar Bill en mij toe gehyperd. ‘Deze ga ik passen.’ In plaats van dat hij in zijn eentje naar de pashokjes rent trekt hij mij mee. ‘Ja, en ik hoef niet te vallen hè?’ ‘Sorry!’ zegt hij en sleurt me mee een pashokje in. ‘Ja, ik ben claustrofobisch.’ Zeg ik en loop dan het pashokje weer uit. Oké, ik ben hem dankbaar voor dat hij me mee heeft genomen naar zijn huis, maar ik hoef niet te zien hoe hij zich om gaat kleden, al heeft hij wel een leuk gezichtje. Raven komt springend het pashokje uit. ‘En’ vraagt ze. Door haar gespring danst haar grote shirt sierlijk met haar mee.

Pov Tom:
Ik trek Raven mee een winkel in. ‘Oh my god! Kijk dit shirt!’ roept Raven en houdt er een omhoog. ‘Die is cool!’ zeg ik. Raven rent naar River toe en laat het shirt trots zien. Dan valt mijn blik op een zwart met turqouise shirt. Ik pak hem en hyper er mee naar River en Bill toe. ‘Deze ga ik passen!’ zeg ik en trek River mee naar de pashokjes. ‘Ja, en ik hoef niet te vallen hè?’ ‘Sorry!’ Ik neem River mee het pashokje ik. ‘Ja, ik ben claustrofobisch.’ Ze loopt het pashokje weer uit. Oké, dat was een domme zet. River is dus niet zo makkelijk te winnen als alle andere meisjes.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen