Gustav pov:
De moeder van Tom en Bill woelt door Tom`s dreads. “Mam.”roept Tom verontwaardigd. River schiet in de lach en grinnikt bij het zien van Tom`s gezicht. “Sorry Tom, maar je blijft een lief jongetje.” Simone glimlacht en geeft Bill nog een aai over zijn bol dan loopt ze naar boven. “Aardige moeder.”zegt River glimlachend en ze kijkt naar een rode Tom en een rode Bill. “Ah, wat lief twee tomaatjes op een bank.”zegt ze vrolijk. Ja, zoals gewoonlijk zit ik naast Georg en de tweeling naast elkaar. Alleen dit keer zit River ertussen in met een grote grijns. “Waar heb je mijn mobiel gelaten?”vraagt River plotseling aan Tom. “Boven ergens op mijn bureau.”antwoord Bill droog. River staat op en loopt naar boven en nog geen tien minuten later komt ze terug met een zwart mobieltje. “Oe nice twintig berichtjes en tien gemiste oproepen.” Ze zegt het vrolijk. “Van wie?” vraagt Georg nieuw schierig. “Van mijn vriendin Raven” Ze antwoord vrolijk en begint meteen met smsn. Nog geen kwartier later roept ze vrolijk yes. “Raven komt deze kant op, is dat goed?”vraagt ze met puppy ogen. “Ja, geen probleem.”Bill antwoord met een grijns. “Hmff Bill je haar zit plat.”zegt Tom grijnzend, waarop Bill gillend naar boven rent. Georg plat ligt van het lachen River hem verbaasd nakijkt. “Is hij altijd zo?” vraagt ze droog. “Ja, en hij is nog erger als je gaat shoppen.”zegt Georg lachend. “Shoppen, ik hou van shoppen.”roept River hard. Bill stormt naar beneden en grijnst. “Shoppen wanneer gaan we?” vraagt hij hyper. “Als haar vriendin er is.”antwoord Tom met een zucht. “Joepppieeee.”River en Bill schreeuwen beide hyper en doen een vaag dansje. “Maar River wat ga je aantrekken?”vraag ik nieuw schierig. Meteen staat ze stil. “O shit ik heb hier geen kleding.”zegt ze geschrokken. “Nou in dat van Tom past iedereen en anders wacht je op Raven die heeft vast wel wat.”zegt Bill droog. River schiet in de lach. “Nou dat van Raven verschilt niet zoveel met dat van Tom.”zegt ze grijnzend. “Is ze een hip hopper?” vraagt Tom vrolijk. “Gast dat zie je wel als ze er is.”zegt Georg droog. Tom haalt zijn schouders op en zet de tv aan, nog geen uur later word er aan gebeld en loop ik naar de voordeur. Ik open hem en zie een meisje staan, ze draagt een wijde witte oversized broek en een shirt. Ze draagt een wijd oversized vest. Witte gympen een witte haarband en een witte pet. Ze draagt wel zes grote koffers en zegt nog snel een jongen gedag. Dan kijkt ze mij aan, ze grijnst en duwt me opzei. Ze waggelt verder en zet de koffers in de gang dan waggelt ze verder. Ik sluit de deur en loop de woonkamer in. “Nou River je had gelijk ze is net een tweede Tom.”zeg ik droog en ik ga zitten. Even later stuitert een hypere Raven op River af. “Ik ben ook weg gelopen, mijn oudjes zijn pist of op mij omdat jouw oudjes pist of zijn op mijn oudjes. Omdat het mijn schuld zou zijn dat jij weg bent.” Wow die kan snel praten zeg. “Zeg Raven waar wou jij gaan slapen?”vraag ik droog. “Uhm bij River.”zegt Raven hyper. “Ja, mam krijgen Raven en River de zolder kamer? Of moeten we een huis kopen.”schreeuwt Tom naar boven. “Maakt mij niet uit de en zolder staat vol.”schreeuwt Simone terug. “Ik ga huisje kopen.”en Bill hypert de kamer uit. “Oke wat hebben die gezopen?” vraagt Georg verbaasd. “Redbull.”roept River vrolijk en ze wijst op een stapel blikjes. “Lekker.”schreeuwt Raven hyper en ze stuitert naar de gang om terug te komen met redbull die ze achter elkaar aan leeg zuipt. “Wejoo die kan zuipen.”roept Georg verbaasd. “Ja, wedstrijdje doen?”vraagt Raven hyper. “Nee.”schreeuwt River.”Slecht idee, nog meer redbull en ze gaat het hele huis overhoop hyperen.”zegt ze uitleg gevend.





















(typing) wieeeee nog een stuk

Reageer (2)

  • LiveTheLife

    cool! gezellig hyperhuisje :)

    1 decennium geleden
  • Blood

    xD stelletje hypere mensenXD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen