This Is Me part 2
20.30, kamer
Ik schrijf toch nog maar meer vandaag, ik bedenk me net dat ik nog helemaal niks over mijn vrienden heb geschreven! Dus dat ga ik nu maar even doen. Dit is een lijstje, en ze staan van goed naar slecht;)
1. Sandra
2. Koen
3. Nate
4. Reinder
Allemaal van tennis, op deze school ken ik ze nog niet echt, zoals ik al heb gezegd, en op m'n oude school werd ik gepest, en had ik helemaal geen vrienden. Sandra is de beste omdat ze gewoon heel erg aardig is en omdat ze me heel erg heeft geholpen in de tijd dat ik werd gepest op school. Ze is iemand waar je heel goed mee kan praten, en ze kan ook heel erg goed troosten. Er wordt vaak gezegd dat wij verkering hebben, maar dat klopt niet. We vinden dat de mensen die dat maar blijven zeggen gewoon jaloers zijn op onze mooie vriendschap...
Het huiswerk van Latijn was gelukkig erg makkelijk! Nou ja, mooi, dan kan ik meer tijd besteden aan leuke dingen, zoals in dit dagboek schrijven, of gedichten schrijven. Hé, ik kan ook nog schrijver worden! Nouja, ik zie wel. Ik ga nu douchen.
21.00, in bed
Ik mis Sanne!
Sanne is trouwens best knap, maar ik zou nooit verliefd op d'r kunnen worden, ze is mijn type gewoon niet, nouja, dat denk ik, maar eigelijk weet ik het niet, want ik ben namelijk nog nooit verliefd geweest!. Soms denk ik wel dat ik homo ben, maar ik ben ook nog nooit op een jongen geweest, dus ik moet gewoon wachten tot ik voor de eerste keer verliefd wordt. Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt, iedereen praat over verliefd zijn, ik wil mee kunnen praten! Maar aan de andere kant heb ik er geen last van dat iedereen weet op wie je bent en dat ze je er mee pesten. Of dat je op iemand wordt die jou haat. Maar ik moet maar eens gaan slapen.
Er zijn nog geen reacties.