Sua-Jane
POV Sua-jane
Elise springt binnen een seconde op mijn rug en neemt me in wurg greep.
Marie-eve kijkt met grote bange ogen toe.
"Ik zou stoppen als ik jou was" zei ik gevoelloos.
"Waarom zou ik?!" de woede drong door in haar woorden en ze liet een woete grom uit haar keel ontsnappen.
"Omdat Marie-eve...!" ik liet haar de woorden even doordringen "anders in een wolf kan veranderen... ze voelt gevaar in de lucht, en vanaf ze veranderd is kan ze zich niet meer controleren"
Ze liet me los, prong over mij heen en kwam mooi tussen mij en Marie-eve op de grond terecht.
"Wat moet je van me?" vroeg ze kalm "Niets, ik kom je gewoon waarsschuwen, als je me doorlaat, dan kan ik gaan"
"jij gaat nergens heen! waarom zou ik je niet nu meteen vermoorden? dan loopt Marie-eve geen gevaar meer..." gromde ze.
"Oh daar kom je wel achter" antwoordde ik op haar 'vraag' "Zeg maar tegen Carlisle dat Sua-jane hier is geweest"
en bij die woorden sprong ik over Elise heen en vloog het raam uit.
POV Edward
Jagen.
Volgens Alice en de anderen zou dat me helpen om even aan iets anders te denken, maar ik geloofde er niet veel van:
Mijn hoofd voelde leeg aan, ik hoorde enkel nog mijn eigen gedachte.
Het was alsof ik van de ene op de andere moment mijn gehoor had verloren.
Het wad vereschrikkelijk, maar mijn eigen schuld.
Ik heb Elise uitgdaagd in de verwachting dat ze zou belemmeren dat ik Seth's gedachten kon lezen...
Ze kan haar gaven nog niet onder controlen houden!
het was stom van me om te denken dat het zou lukken...
Er zijn nog geen reacties.