“Eindelijk”, zuchtte ik toen ik mezelf liet neervallen op de donkerroodgekleurde stoel. Ik sloot mijn ogen en liet mezelf op adem komen. Het was moeilijk geweest om alles op tijd klaar te krijgen, maar het was me uiteindelijk gelukt. Ik had mijn voorzorgen genomen. De dokter had voor me al een afspraak gemaakt bij een dokter in Berlijn. De nodige gegevens zouden zo snel mogelijk verzonden worden. Ik had tot nu toe nog geen medicijnen genomen, aangezien die toch verschillend waren dan in België. Het leek mij dan ook beter om nog even te wachten met een behandeling, want die zou in twee weken tijd toch zo goed als niets uitgehaald hebben. Met mijn ouders had ik nog steeds ruzie. Zij wilden niet dat ik bij Bill ging wonen en ik was kwaad op hen, of eerder gezegd teleurgesteld. Ik kon het niet helpen, maar ik nam het ze toch een beetje kwalijk dat ze me al die tijd niets verteld hadden. Mijn leerkrachten hadden het geweten, ouders van vrienden, de halve familie… Ah ja, ik hoopte dat het snel weer zou overwaaien. Mijn stemming was de laatste weken erg wisselvallig geweest, waardoor ik een paar keer uitgevlogen was tegen mijn ouders via de telefoon. Ik hoopte dat ze het me zouden vergeven, want ik wist dat het zwaarste nog moest komen en ik zou hun steun wel kunnen gebruiken. Lana was de hele tijd bij me gebleven, wat ik enorm waardeerde. Ze had heel wat tranen, woedeaanvallen en gejammer van me moeten incasseren en toch wist ze me altijd te troosten. Nu dat ik eindelijk klaar was om aan een nieuw hoofdstuk in mijn leven te beginnen, een hoofdstuk met Bill, voelde ik me een stuk beter. Ik voelde me wel uitgeput, maar dat was van al het stressen. Ik was bovendien zo blij dat ik Bill weer zou terugzien dat ik een flinke dosis kracht gekregen had om te vechten. Ik gleed met mijn hand in mijn jas, op zoek naar mijn Ipod. In mijn jaszak zat nog steeds het briefje dat hij bij de vliegtuigtickets gestoken had. Ik had het elke dag wel honderd keer herlezen, maar ik kon er maar niet uit opmaken wat hij precies bedoelde met ‘voorzorgen nemen’. Uiteindelijk was ik maar op mijn gevoel afgegaan. Ik had werkelijk bijna alles meegenomen dat tot mijn persoonlijke bezit hoorde. Winter – en zomerkleren, de avondjurken die ik had, fotoalbums en alle andere niet levensnoodzakelijke dingen die ik ook nog had. Geen idee of hij dat bedoelde, maar ik kon niets beters bedenken. Hij had maar duidelijker moeten zijn. Een zucht verliet mijn mond terwijl ik de oortjes inbracht en op zoek ging naar rustige muziek. Ik sloot mijn ogen en wachtte ondertussen gespannen af tot het vliegtuig eindelijk de lucht in zou gaan. Hopelijk belandde ik deze keer niet weer in het toilethokje.

Sunrise - KAULITZ.
Short Story waar ik momenteel aan werk, ter ere van hun B-Day (:
KUDO

Reageer (6)

  • Niallene

    Aaah sexy Bill in beeld <3

    terug naar jouw verhaal
    Super verhaal, echt waar. Mooi geschreven. Ik kan me echt goed inleven in Haar onwijs mooi <3

    oké, het saaie gedeelte hebben we gehad

    Wieee, ik hou nu al van je verhaal! :'D Hij staat al heel lang bij mijn bladwijzers -net als zo`n 20 andere verhalen- maar nu ben ik bijgelezen! Ik ben blij dat ik deze deze keer heb uitgekozen :D

    oké, dat was het gezeik over mijn vele bladwijzers

    Ik weet hoe het voelt als je redelijk wat abbo`s hebt en maar weinig reactie, ik heb het zelf ook weleens ): Butt, don`t forget dat je ook stille lezers hebt!

    nouja, ook niet boeiend denk ik :]

    Wieeee, ze gaat naar Billy toe! <3 Naar dat sexy, knappe, lieve en onwijs lekkere ding dat men Bill heeft genoemd en dat ook nog eens onwijs mooi kan zingen <3<3<3

    Tot zover mijn liefdesverklaring aan Bill

    Echt een super verhaal, onwijs mooi geschreven en nu snel verder! <3



    volgens mij zit ik trouwens ondertussen al op een aardige lap tekst -voor mijn doen- haha xD maar jouw verhaal is het waard! <33

    1 decennium geleden
  • TheBlackOut

    Verder <3

    1 decennium geleden
  • withoutasign

    ooh, echt goed da ze alles wa positiever ziet (:
    -ben ik bly om ;D-
    snel verder aub [:
    <3<3

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • darkdobby

    btw. ik sla die foto op.


    :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen