Je werd wakker door iemand die de trap op rende en joun kamer binnen stormde
vel licht overwon het donkere van je kamer en je brande je ogen zowat aan de zon
GOEIEMORGEHE. brulde je en hermelien stond je lchend aan de kijken kom op ouwe!
aankleden en ontbijten en naar school huppakee!.
je moest lachen gek wief! zei je.
en je moest beetje lache maar was ook beetje Chagerijnig tegelijk ach. jeweet hoe het gaat je stapte je bed uit en gaapte slaperig naar je zelf in de spiegel eerst onder de douche dacht je bij je zelf je stapte de douche in..
en na een tijdje was je weer klaar je liep naar je kamer toe en deed schoonondergoed aan en koos een leuk zetje uit met zwarte pumps.
Je deed je haar en makeup en liep zo naar beneden waar hermelien op je stond te wachten.



INSTAPPEN! brulde je vader na een tijdje je liep naar de auto toe zei je moeder gedag en stapte in. pap ? zijn mijn spulen al op school ?.
pap: word allemaal geregeld liefje!.
je bent zowat het lievelingtje van papa.
na een tijdje stil te hebben gezeten en beetje naar je muziek te luisteren was je aangekomen op het station..
hermelien : Samantha kom gauw kom gauw!. je stapte uit en liep achter hermelien aan.
dit is harry. en je maakte kennis met harry en zo ging je het hele riddeltje af. je liep naar de trein met hermelien nasst je.

he potter!. snauwde een jonge naar harry en je draaide je om super mooiie blauwe ogen keken je aan en mooii glanzend blond haar gespierde armen kwam je tegemoet.. zo zo.. wat moet zo mooii meisje hier bij deze losers..?
als ik vragen mag
je keek arrogant omhoog : nou misschien loop ik dan wel bij hun deze losers. wat ze dus niet zijn. maar het is ieeder geval beter dan bijjou zitten. dus dat aanbod sla ik af..

hermelien en harry en ron schoten in de lach en jij eigenlijk ook wel een beetje en je liep heupwiegen door. je voelde ogen branden op je kont en stiekem moest je wel lachen...

je ging in je Copee zitten met je vriendjes en een tweeling kwam naar binnen zetten. ze stonden je alebei gapend aan te kijken.
je stond op : hay ik ben Samantha. ik ben fred en ik ben george. :COOOl zeiden ze in koor. je moest wel lachen okeoke.en je ging weer zittten..

tijdjelater...(cool)

Reageer (2)

  • Catharina8

    doooooorr is kei chill

    1 decennium geleden
  • MissCarrot

    leuk deze story als er nieuwe is wil het dan tegen mij zegen? jammer dat er nog maar eentje is.

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen