Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • RoosR

    ALICEEE!!! en JASPER&SASUKE!! en ALICCEEE(H)xD

    1 decennium geleden
  • BRAINWITCH

    gemeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
    gemeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
    gemeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
    waaarom stop je nu?!
    please vandaag nog een deel???!
    *smeekoog*

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    jeutje wat heb ik een lang bericht en natuurlijk klonk er heel diep in mijn stem plezier bij je mike op merking kom op zeg !!!!

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    hahahahhaha geweldig je moet echt beter op je leden maten letten net of je er elk moment wat kan gaan af vallen of zo xD ja echt iets voor jou om te zeggen het begind met de zelfde letter -.- dat doe je zelfs in het echt xD WILL YOU SHUT OP!!!!!! mike kan dit zelf niet tegen houden xD hahahahahahha jeeej huisdier dan gaan we hem porren en onze ideeën op hem proberen in plaats op eddie xD YOU ARE MEAN!!! inderdaad ja maar snel verder!!!!!!!!!!!! dinsdag komen weer vele hoofdstukken van mijn verhaal xD jeej heb er zin in xD je zal van je stoel vallen!!! Nouw ja als je me goed kent (dat ken je ook) dan kan je bij mij alles verwachten xD maar ik moet snel weer gaan spreek je zondag avond of maandag weer op shcool xD En SNEL VERDER~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Thundershock

    moooi,
    heeel snel verder <33!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen