Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • CBxTHLover

    neee dat is echt niet zo!!! ik denk dat mensen het er meestal gewoon voor de aardigheid er neer zetten dat het goed is omdat het gewoon een spannend verhaal is en ze willen weten hoe het af loopt enzo! en meestal is het gewoon standaard om neer te zetten dat het leuk is en dat ze snel verder moeten gaan, maar ik vind jou verhaal echt super :D !! weer anders dan de andere verhalen, echt goed!!! <3

    X

    1 decennium geleden
  • billktomk

    dit is een leuk verhaal je moet verder je hebt lezers die je verhaal leuk vinden ik ben benieuw wat er komt(H)(hoera)

    1 decennium geleden
  • jeanini

    this een egt goe verhaal verder x (yeah)
    dit mag ge egt ni stoppen me schrijven ik meen het x

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    ja das waar, de beste worden pas laat opgemerkt. je zou is moeten weten hoe lang ik er van tijd over doe om een deftig verhaal te vinden en als je dan iets vind, dan worden die ook niet veel gedaan en daardoor worden die schrijvers zo triest dat ze stopen, zo jammer. en de lieve reacties, wel ja. das ook een beetje omdat sommige hier elkaar kennen en dan een beetje te aardig zijn voor het verhaal van een vriendin.
    maar ik vind dit verhaal echt super(H)

    1 decennium geleden
  • FckTheGibson

    Dat is omdat de besten altijd maar laat opgemerkt worden (: . Wanneer het té laat is, want dan is het al af natuurlijk. Maar je moet weten dat we allemaal van je verhalen houden, en dat we het blijven lezen! Ik haat lezen normaal, maar nu, ik ben gewoon verslaafd, en stiekem hoop ik dat hier nooit een eind aan komt (: . Eerlijk waar! Je bent verschrikkelijk goed.

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen