op de kamer van bill en ik...
bill kwam bij mij op bed zitten en kuste me liefdevol op mijn lippen.
ik: bill...
bill: ja shelsiéke(H)
ik: bill ik wil je niet teleurstellen lieverd!! ik ben niet het meisje die jij zoekt!! ik ben hellemaal niet speciaal of zo ik hoor niet bij jou je bent zo perfect en ik...ik ben zo "onperfect"
bill:O shelsia zeg dat niet!!
ik: bill het is zo!! ik heb het al zo vaak moeten horen dus het zal wel waar zijn zeker??
bill: je moet niet altijd alles geloven wat ze zeggen shelsia!! kijk naar mij...mij hebben ze ook altijd afgebroken zei hij met een triestige stem.
ik: ocharme bill!!
bill en ik gaven elkaar terzelfde tijd een knuffel en daar bleef het ook bijxD

de volgende morgen...
tom en shana zaten al aan de ontbijttafel. shana zat op tom zijn schoot. ze waren aan het spelen met eten. tom had het laatste stukje kaas in zijn mond en daar was shana niet zo blij mee(puh)shana boog haar hoofd naar voren en beet een stuk van de kaas,die in tom's mond zat,de kaas smaakte plots zoveel beter(puh)xD
ik: sorry ik wil jullie niet storen maar mag ik erbij komen zitten?
tom: tuurlijk!! en je stoort helemaal niet hoor shana vertelde dat jij haar dan hebt overtuigd de brief te posten dus het is dankzij jou dat ik de vrouw van mijn leven heb gevonden!!
ik: théhé leuk tom. maar eigenlijk ben je dus niet blij dat je mij kentxD?
tom: tuurlijk wel je bent een hele lieve meid!! hopelijk vind bill ooit zo een lieve meid zo iemand als jij shelsia je bent speciaal,je wilt niet zijn zoals iedereen,je aanvaard bill en ook mij voor wie we zijn(H)!!
beddankt daarvoor!! en tom gaf me een kus.
bill kwam ook aan de ontbijttafe zitten en keek naar mij.
ik: bill wat kijk je zo?
bill: gewoon...
bill lachte naar shana en zij snapte het meteen.
bill: zeg shana...
shana: ja billeke (ik worp haar een jaloerse blik(puh))
bill: ik hoorde vanacht zoveel lawaai uit jullie kamer komenxD(yeah)vertel(puh):P
shana: o bill:$:$:$:$
bill en ik begonnen te lachen.
tom stond recht en zei laat dat meisje toch eens niet zo blozen:$
hij stond achter shana en fluisterde in haar oor:
tom: shana ik ga douchen...heb je geen zin om mee te douchen??
shana: ja tuurlijk wel:$
ik had meteen door wat er gaande was.
ik: shana en tom...
shana&tom: ja shelsiakeuh(H)
ik: doe wel de deur dicht en op slot hexD
tom deed zijn t-shirt af en gooide hem naar mijn hoofd en lachte.
shana: wat is hij toch gespierd en sexy hé.
ik: ja met de nadruk op SEXy zekerxD(puh)

ik en bill ontbeten gezellig samen. we waren aan het praten over vanalles.
tom en shana kwamen terug binnen en kwamen bij ons zitten.
tom vroeg me: shelsia wat vind jij eigenlijk van bill? heb je gevoelens voor hem?
shana zag mijn blik veranderen.
ik: tom ik praat er liever niet over.
tom: toe zeg het zeg het....
ik: NEE TOM!! JE WEET NIET WAT IK AL HEB MOETEN MEE MAKEN HE EN DAN NOG IK BEN HELEMAAL NIET GOED GENOEG VOOR BILL IK ZOU HEM ALLEEN MAAR ONGELUKKIG MAKEN!!
tom: maar nee gij!!
ik: tom=> I don't wanna talk about it and I don't wanna a conversation cause I'm hurt oké?

tom en bill keken elkaar geschrokken aan en ook wel een beetje verdrietig. ze hadden door dat hun grootste fans al veel hadden mee gemaakt...
shana: ik ga er wel achter...en tom pleas doe dit niet nog een keer als ze er niet wil over praten dwing ze niet astublieft!! je komt er zelf wel achter wat ze voelt voor bill=> heel veel dus. maar wij hebben al zoveel traanttjes gelaten voor jullie dus....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen