I just wanna fall and lose meself^^
shana droomde over haarzelf dat ze zou trouwen met tom(H)ik droomde dan weer dat ik zou trouwen met bill...
de volgende morgen...
shana en ik ontwaakten uit onze droom en we vertelden elkaar onze droom. onze dromen waren net dezelfde alleen was er 1verschil:
shana was met tom en ik was met bill...
de dag van het concert en de meet&greet...
om 5uur s'morgen:
ik stond zo stil ik kon op. waarom zou ik nog blijven liggen als ik toch al de hele nacht niet heb kunnen slapen? hoe stil ik ook was shana sprong recht uit haar bed en vroeg:
hé wat ga je doen?
ik: ik neem een douche en ga me klaar maken ik kan toch niet slapen. ga jij nog maar wat verder slapen.
shana: echt niet!! ik heb de hele nacht wakker gelegen!! maar ik dacht dat jij nog sliepxD
shana en ik hadden allebei een douche genomen. we hebben samen geprobeerd te ontbijten maar we kregen geen hap door onze keel. en nu? nu waren we bezig met out fits kiezen en make-up aan het aanbrengen(dance)
ik: na zo lang wachten is het eidelijk zo ver shana!!
shana: ja het is waar sis(yeah)
we waren allebei doodgelukkig en natuurlijk een vat energie(yeah)!!
het concert...
we stonden vooraan(in de eerste rij dusxD).we konden alles heel goed zien(cool)!!
na uren mee gebrult te hebben was het eindelijk tijd voor onze meet&greet.
de meet&greet...
bill(H),tom,george en gustav zaten al te wachten op ons.shana en ik hebben allenbei goeiedag gezegd en we ploften ons op de zetel. ik naast bill(H)en shana naast tom(H)logisch toch?
we hebben uren gepraat en gelachen met de jongens van Tokio Hotel. maar toen kwam het afschied...
tom en bill hadden al de hele tijd foto's zitten trekken van ons,de groep,henzelf,de groep en ons,ik en shana en de kaulitz twins,...
bij het afscheid wilden ze er nog eentje(puh)
ik had iedereen een kus gegeven behalve bill...ik stapte op bill af en wilde hem kussen...
bill: wil je die kus welxD?
ik: ja duuh(H)zei ik liefdevol
bill: in dat geval...
ik boog mijn hoofd naar voor (om hem te zoenen op zijn wang)en bill keek in mijn ogen,hij draaide zijn hoofd en deed zijn hoofd ook naar voren...ja!! dacht ik.
zijn lippen raakten de mijne...zijn mooie volle,liefdevolle,rode,...lippen zaten op de mijne!!
ik keek shana's kant uit en begon te lachen...
bill: wat krijg jij nu? ben ik zo grappig dan als ik een lief meisje liefdevol kus?
ik: sorry bill!! het heeft nieks met jou te maken maar met je broer!! kijk!!
bill en ik keken in elkaars ogen en lachten.
bill: njah we zijn nu immers tweelingen hé!!
ik: ja inderdaad!! ik kus jou en je broer kust shana liefdevol op haar lippen.
shana liep naar mij...
shana: shelsia muh poepkee zijn lippiercing ooh hij zat in mijn mond(H)!!! hij kust zo goed!!
ik: rustig shanaxD
bill keek me in mijn ogen en kwam dichter bij mij. hij kuste me opnieuw en nu begreep shana wat er aan de hand was.
bill: hebben jullie zin om bij ons te blijven slapen?
ik&shana: jhaaaaaaaaa duuh(H)!!
diezelfde avond...
shana mocht bij tom op de kamer slapen en ik mocht bij bill op de kamer slapen zo hadden we het afgesproken. en dat vonden wij niet erg(H)
bij tom en shana op de kamer...
tom: shana...
shana: ja tom. wat is er?
tom: als je echt zo een grote fan bent zul je wel weten dat ik al met tamelijk veel meisjes...ale ja je weet wel hé
shana: ja...wat is ervan?
tom: wel meestal voel ik niet echt veel voor die meisjes...bij jou is het anders!! je viel me meteen op...je bent zo speciaal!! ik ken jou niet eens lang en ik heb dat gevoel dat ik voor jou heb nog nooit gehad...
shana: tom? je doet me blozen en huilen van geluk...
tom ging bij shana op bed zitten en gaf haar een knuffel!! hij draaide zijn hoofd en fluisterde in haar oor:
tom: shana wil je...ik bedoel je bent zo speciaal...wil je met me naar bed?
shana: tom:$gekkie hoe kun je nu weten dat wij bij elkaar horen je kent me pas:$
tom: ik voel het shana!! je bent de vrouw van mijn leven!! achter jou heb ik zo lang gezocht:$!!
shana nam tom stevig vast...en ze balande in zijn mooie gespierde armen. haar hoofd lag op zijn "blote" borstkas...
shana: tom...ik heb nagedacht en ik voel me vereerd(H)!!!
shana ging over tom zitten en tom lachte!!
ze kusten vurig en passioneel en daar bleef het niet bij....
Er zijn nog geen reacties.