na lange weken hopen en hopen krijg ik eidelijk een brief van joepi in de bus...
zo rap ik kan neem ik de brief van joepi uit de stapel andere brieven en zo rap ik kan fiets ik naar shana's huis!!
ik bel aan...
haar vader doet open:
shana's pap: ja wat is er?? als je komt voor die onzin van die tokio sukkels kun je maar beter opstappen want het intreseerd ons niet!!
ik: nou jou intreseert het misschien niet nee maar shana wel!! en ik doe alles om onze droom te laten waar worden dus ga aan de kant of ik sla je uit het deurgat pap sukkel:@:@
shana heeft alles gehoord en slaat haar pa tegen zijn hoofd...
shana: hoe durf je onderkruiper!! omdat het jou niet intreseert!! ik haat jou!! ik blijf hier geen dag langer heb je dat goed begrepen? geen dag langer!! kom shelsiatje(K)help je me mee mijn koffers te pakken?
ik: ja hoor;)
shana's pap: shana als je nu vertrekt dan hoef je niet meer terug te komen heb je dat goed verstaan? dan kom je nooit meer terug!!
shana: oké da's geen probleem;)ten eerste je bent niet eens mijjn echte vader dus heb je nieks aan mij te zeggen en ten tweede ik was toch al van plan om niet meer terug te komen sukkel:@!! ik haat jou:@!!

we pakken samen haar koffers...
shana: waar moet ik nu naartoe??
ik: ah trek het je niet aan!! weet je wat we zullen vandaag nog vertrekken naar Duitsland!! dan zijn we daar zeker al en dan kunnen we ook nog gaan shoppen!! we huren ons een kamer en daarna zien we wel(hoera)
shana: yeah men(yeah)(hoera)wat zou ik toch zijn zonder jou??
we geven elkaar een knuffel...
ik: ah vrienden zijn er om elkaar te helpen niet??
shana: ja maar jij doet zoveel meer voor mij!! jij helpt me altijd,ik kan altijd op je rekenen,...
ik: dat doe jij ook engeltje(cool)(A)

we gaan naar mijn huis...
ik: ik vertrek samen met shana vandaag nog naar Duitsland(Y);)
mam: ja goed idee dan ben je er al en hoef je je niet meer op te jagen(Y)
pap: nee je gaat echt niet zo lang spijbelen!! ben je gek? juist omdat je die 4 onozelaars wil zien!!
ik: wat? ga jij mij tegen houden? heb ik dat goed verstaan??
pap: ja inderdaad ik zal jou tegen houden(6)
ik: je hebt er nog plezier in ook!! egoistische!! jij gaat mij juist niet tegen houden!! ik ga nu mijn koffer pakken!!
mijn vader houd mij tegen...
ik: laat me los godverdomme!!!!!! pas op wi jij want als je me nu niet loslaat kun je naar het spoed!! ik sta nu echt op ontploffen:@

ik loop naar boven en shana komt me achterna...
ik: vaders allemaal dezelfde!! hij denkt toch niet dat hij mij zal kunnen tegen houden?? ik ga mijn dromen tenminste achterna IK VECHT ERVOOR!! dat kan niet van iedereen gezegd worden!!
shana: ja daar heb je gelijk in!!

op weg naar Duitsland...
shana en ik zitten gezellig te fantaseren over hoe het concert en de meet&greet zou zijn.
ik: misschien zullen ik en bill wel kussen(H)
shana: ja zegt ze op een romantische toon. en misschien zullen ik en tom ook wel kussen(H)!!
ik: ik wou dat het waar wasxD
shana en ik kijken elkaar in de ogen en beginnen te lachen!!

diezelfde avond...
we komen aan in ons hotel(dat joepi heeft geregeld). het is een heel mooi hotel. in dat hotel slapen ook veel bekende mensen...

in onze kamers...
shana: leuk dat we mogen samen slapen(cool)
ik: ja inderdaad:P ik kan echt niet wachten om Tokio Hotel te zien!!
shana: ik ook niet!!

inmiddels in het hotel...
het joepi team word ook verwacht in het hotel samen met Tokio Hotel!!

er word op onze deur geklopt...
ik: ik ga welxD in mijn sexy Hello Kitty pyama en mijn overhote Tokio Hotel onderbroek(yeah)
ik open de deur en val bijna flauw...ik kijk in mooie bruine ogen waar ik bijna in verdrink ...
de joepi redacteur begint te praten en shana komt aangelopen.
shana: wtf!! TOM(H)(K)shel tokio hotel staat voor onze deur:O
ik: je kpeist vint^^
tokio hotel en het joepi team komen binnen...
ik: nou ja ik zal dan meer eerst een broek aandoen zeker^^xD
tom: nou dat moet neit hoor:P(puh)het stoort me nietxD
shana kijk geschockt:O
ik: thehe nou ja jou stoort het niet waar ik eigenlijk niet van verschiet maar het stoort de andere welxD
bill: nee hoorxD je hebt een mooie lijn,je bent mooi bruin en je hebt een sexy onderbroek aan!!
ik begin te blozen en zeg dat hij bedankt is.
shana springt recht en zegt:
ik heb dezelfde aan we hebben hem allebei samen gaan kopen!! we zijn vriendinnen voor het leven(K)
ik: ooh shana zo lief!!
en ik heef haar een knuffel
Bill's en Tom's harten smelten en ze zeggen dat het schattig is dat we zo goed overeen komen!!
bill: ik denk dat met jullie 2 ons concert en onze meet&greet super word!!
ik bloos nog harder en wil graag een knuffel van BillxD
shana en ik krijgen van al de leden van Tokio Hotel een kus...
het is nu Bill zijn beurt...
ik word helemaal rood en bill begint te lachen.
bill: ben je zo beschaamd?
ik: wat wil je nu ik sta oog in oog met mijn grootste idolen en een schat van een jongen.
nu begint ook bill te blozen(H)
ook shana zegt tegen tom hoe graag ze deze kus wilt en ook tom word rood(yeah)

shana en ik gaan slapen en dromen verder over hoe ons leven zou kunnen zijn............

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen