je leest 'm maar gewoon..
het is trouwens niet zo'n SA dat over zielige dingen gaat... dit is gewoon iets waar ik zin had om over te schrijven. ik verveel me dood namelijk

Bye Bye!(reacties graag!(A))

reactie?? en moet dit en blijvend verhaal worden? of vinden jullie dat ik het hier bij moet laten??


Just something new
Tralalala… ik heb zin om een nieuw verhaal te maken maar ik weet niet waarover..

Lalala..
Lalalala
Lalalalala
Lalalalalala
Lalalalalalala
Lalalalalalalala
Lalalalalalalalala
Lalalalalalalalalala
Lalalalalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalalala


Ik weet het al..
Maar hij gaat toch saai worden xD

Op een dag was ik ziek en lach ik op mijn bed te computeren. Ik gaapte een keer en ik zette mijn laptop voor me neer. Ik liet de muziek door draaien en ging liggen slapen.
Toen ik een hand op mijn schouder voelde en allemaal gepraat hoorde, werd ik wakker. Ik keek recht in een mooi gezichtje van een jongen met blauwe ogen. Hij had blond met zwart, of zwart met blond kan ook, haren en hij kwam me bekend voor. Ik merkte dat de muziek uit was gegaan en hij praatte. “Ze is wakker..” zei een andere jongen. Ook hij had zwart met blond haar. Ik gaapte en wou me omdraaien. De jongen voor mij keek naar mij en glimlachte. “Wat doen we hier eigenlijk?” hoorde ik iemand anders vragen. “Wachten totdat ze wakker is.” zei de jongen die nu achter me zat. Ik had me omgedraaid zodat ik weer slapen kon. “Ze is toch wakker?” vroeg dezelfde stem weer en ik sloot mijn ogen. Klaar om weer in slaap te vallen. “Dat is waar.” Zei de stem achter mij. Ik gaapte weer en de jongen draaide me om. “Val nu niet weer in slaap. Ik wil je wat vragen.” Zei hij. Ik opende mijn ogen een klein stukje en probeerde hem aan te kijken. “Laat me slapen…” mompelde ik. De jongen glimlachte lief. “Als je eerst antwoord geeft op mijn vraag mag je weer gaan slapen.” Zei hij en ik luisterde naar zijn vraag. “Ben je fan van Cinema Bizarre?” vroeg hij en ik knikte. “Ja..” gaf ik als 2e antwoord. De jongen glimlachte nog steeds zo vriendelijk en ik hoorde de andere jongens lachen. “Mag ik nu weer slapen?” vroeg ik. Ik had nog niet door wie het waren maar de jongen knikte. “Slaap lekker.” Zei hij met een vriendelijke glimlach en ik knikte met een glimlach. Ik draaide me weer om en viel in slaap. Dromend over Cinema Bizarre die bij mijn bed stonden. Wachtend totdat ik wakker zou worden en antwoord gaf op de vraag van Strify…

Reageer (5)

  • Beelzebub

    Lol...

    Ik ben ook CB fan..., En Shin en Yu zijn zoooo erg lekker!! En Kiro en Luminor zijn cute...! Strify is stoer en knap, maar ik lief vooral Shin gevolgt door Yu!!

    1 decennium geleden
  • SeaJinx3

    Verhaal !
    en goed bedacht trouwens (cool)
    xxMelissa(K)

    1 decennium geleden
  • Psychokitty

    Oh sexy!

    VERHAAL :3

    1 decennium geleden
  • Welpje

    hahaha cool hij is heel leuk

    ik wil wel dat je er een verhaal van maakt :D

    Weiter Bitte (A)

    1 decennium geleden
  • Athos

    haha echt grappig

    moet je verder doen
    echt waar
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen