Ava Pov

Zonder Tanzie zou het leven niet meer leuk geweest zijn. Nooit meer samen lachen, nooit meer samen shoppen, nooit meer samen leuke dingen doen. Dat is gewoon ondraaglijk. Dus de enigste manier om deze dingen nog te doen is met haar meegaan naar Californië. Ik weet dat het misschien een snelle beslissing is, maar toch weet ik dat ik er geen spijt van zal hebben. Door die beslissing zit ik nu samen met haar in de auto naar het vliegveld. Waar het vliegtuig op ons wacht om te kunnen vertrekken. Naar een bestemming ver weg van hier. Haar glimlach zou ik absoluut gemist hebben. Zij maakt mij altijd terug aan het lachen. Wat er ook is. Ik kan bij haar altijd terecht. Wie had haar plaats nu in kunnen nemen? Niemand waarschijnlijk. Ik zit nog maar twee minuten in de taxi en ik heb alweer de slappe lach. Ik geraak er maar niet vanaf. Maar dat is niet erg. Zo gaat de tijd toch snel voorbij. In minder dan een uur komen wij al bij het vliegveld aan. De chauffeur stopt de auto op de plaats juist voor de ingang van het gebouw waar wij moeten zijn. Tanzie betaalt de chauffeur en stapt dan uit. Ik volg haar. Zij doet de koffer van de auto open om haar koffer eruit te halen. Daarna doet zij hem weer dicht en wandelen wij het gebouw binnen. Op weg naar het onbekende.

Reageer (1)

  • ZACK

    verder, hhaha :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen