{Narnia}When 2 enemies fall in love[Two hundred and eleven]
Hij draaide zicht vliegensvlug om. 'Selena! Peter! Nu al wakker?' Selena knikte en gaf hem een knuffel. 'Gaat het hier?' Ze keek bezorgd om zich heen. Mensen liepen gestresseerd rond, bang dat er iets mis zou gaan. 'Ja, hoor.' zei Alan luchtig maar zijn ogen stonden bezorgd. 'Pap?' Selena keek hem doordringend aan. 'Waarheid.' 'Oké, oké.' hij lachte flauwtjes.'Misschien had ik een ietsie-pietsie teveel groots in gedachte.' Peter grijnsde: 'Kan ik misschien ergens mee helpen?' 'Nee-nee!' Alan keek hem aan. 'Jij bent een gast en dan nog de vriend van mijn dochter.' Hij stootte Selena aan die zich geneerde. 'Nee dus. Jij moet niet helpen.' 'Alan!' Edgar kwam aangelopen. 'Dus alle tafels en stoelen die buiten staan moeten naar die ruimte? Àlle?' Alan knikte: 'Alle.' 'Wel veel.' mompelde hij. 'He meissie. He Peter.' 'Hey.' zeiden Peter en Selena samen. Toen hij bij de deur was, kreeg Peter opeens een idee. 'He, Edgar, wacht even! Dan help ik wel even!' en hij liep hem achterna. Alan wilde nog achter hem roepen, maar het had geen zin meer. 'Sterk willetje.' mompelde hij. 'Kan ik nog helpen, pap?' 'Nee, Selena.. of toch.' 'Met?' ze keek hem lachend aan. 'De gastenlijst opstellen - mooi schrijven, bedoel ik. Met mijn hanenpoten, daar kan je niets van lezen!' 'Oké.' ze giechelde. 'Laten we dat doen.' Samen gingen ze naar zin bureau en ze ging zitten, aan de tafel met een groot papier en een pen. Opeens dacht ze er terug aan. Dit was de kamer waar Glozelle de Witte Heks terug tot leven wilde maken. Een rilling kroop langs haar ruggengraat omlaag. Maar Glozelle was dood en er was niemand meer die de Witte Heks tot leven wilde brengen dus er was niets meer om bang voor te zijn. 'Zo, ben je klaar?' vroeg haar vader die haar uit haar peinzen trok. Ze knikte:'Zeg maar.' 'Oké.' hij lachte. 'Hier komt het: Gabrielle Rose, Selena Rose, Peter Pevensie, Susan Pevensie, Edmund Pevensie, Lucy Pevensie, Caspian X en Bella Darwin, koningen en koninginnen van Narnia. Het koninklijke paar van Archenland en hun kinderen Evi, Nathalie en Tobey. De hertog van Andalusia en zijn vrouw en kinderen..' 'Wacht.' Selena keek kwaad naar haar vader. 'Jàke komt?'
Reageer (2)
'Jàke komt?' Is hij GEK!!!
1 decennium geledensnel verder
Aaaaah, Jakieeee. ;o
1 decennium geledenSnel verder.