Foto bij 43. Naar de sportarena.

De dag liep goed voorbij. Binnen een goede 30 minuten was het aan ik en Friedolien om te oefenen. We zaten op onze hotel kamer om onze spullen te nemen om straks naar de sportarena te gaan. We werden naar daar gebracht in zwarte geblindeerde auto’s, net als echte beroemdheden. Ik kon me nu inbeelden wat Bill en Tom soms meemaakte. “ Ben je klaar?” vroeg Irina die net de kamer kwam ingewandeld. “ Ja.” zeiden ik en Friedolien in koor. “ De auto staat er al, jullie tuigen zitten al in de koffer.” Vertelde Irina. Ik knikte en Friedolien stopte nog haar laatste turnpak in haar rugzak. “ We kunnen vertrekken.” Bevestigde ze. Met z’n 3 liepen we door het hotel naar beneden. Ik hoopte vurig dat ik Aliya niet zou tegen komen. plots ging mijn gsm af die in mijn broekzak zat. Ik schrok me rot omdat ik zodanig bezig was met wat deze morgen was voorgevallen. Het speelde constant in mijn hoofd af, zeker de klap die ik haar had verkocht. Ik nam mijn mobiel en dacht na wie dat nu kon zijn? Ondertussen waren we aangekomen bij de zwarte jeep die ons zou naar de arena brengen. We stapten in en ik keek wie me nodig had. Tot mijn grote verbazing was het Bill. We hadden nochtans afgesproken dat we niet zouden sms’en omdat het te duur zou zijn. ik las wat hij had getypt : ‘ Hey meisje, binnen enkele uren is het zover. Ik weet het, we hadden afgesproken niet te sms’en en bellen. Maar ik kon het niet laten, ik mis je teveel en wil je een hart onder de riem steken. Ik steun je, en dat moet je weten. Doe goed je best, ik geloof in je. Laat ze daar maar eens zien met wie ze temaken hebben. Of je nu een podiumplaats zal hebben of niet, ik zal trots op je zijn, net zoals ik nu al ben. (; X’ Een vlaag van hyperactiviteit vloog door me. Friedolien voelde het aan en kek me aan. ik duwde de gsm onder haar neus zonder iets te zeggen en liet het haar lezen. “ Wat lief!” riep ze uit toen ze alles zeker 2 keer had gelezen. Ik knikte hevig. Door de commotie draaide Irina zich naar ons om en keek ons vragend aan. “ Maaike heeft net een sms gehad van haar beste vriend.” Zei Friedolien en ze knipoogde naar me. “ O, leuk voor je. “ zei Irina. Ik en Friedolien keken elkaar met grote ogen aan. Irina, die anders meteen zou gezegd hebben dat ik hem moest wegsteken zei dat ze het leuk voor me vond. “ Ik zend nog een berichtje terug en dan steek ik hem weg hoor coach.” Zei ik tegen Irina. “ Is goed meisje.” Antwoordde ze. Mijn mond viel open van verbazing. Irina die anders altijd zo streng was, was al heel de week zo goedgezind. Wat zou er achter zitten? Ik liet het voor wat het was en las het berichtje nog eens over. Ik zond terug da tik hem ook ontzettend miste en dat ik speciaal voor hem zou proberen ene podiumplaats te bemachtigen. Ik drukte op verzenden en weg was het berichtje. Ik stak mijn gsm weg en na nog zo’n goede 10 minuten te hebben gereden, waren we aangekomen bij de Sportarena van Mie, waar straks alles zou gebeuren.

Reageer (3)

  • billismyn

    supppppeeeeer snel verder I(L) it(H)

    1 decennium geleden
  • Niallene

    aaaahw dat smsje van Bill (H)
    Kei schattig! ^^
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • xHOBBIT

    Maaikeeeee! <3
    Ik heb geprobeer om alles in een sneltempo te lezen maar het is niet echt gelukt! x)
    Ahja, keb ze nu tenminste gelezen eh ; )
    Ze waren alweer zo mooi en zo lief! ^^
    Kben fier op je! : )
    Phaha, snel verder doen hoor! ; )
    ild xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen