You beautiful life with tokio hotel [1]
je bent een meisje van 18 jaar en je noemt esmee(ik:als je mijn naam niet mooi vind denk maar dat het de jou is dan )
je hebt blonde haare en grijsgroene ogen
je bent een beetje een player !! :p
en je woont sins kort in duitsland
je benste vriendinne zijn kelly en charlotte émijn beste vriendinnen )
charlotte en kelly zij enorme fan van tokio hotel ze vinden tom &bill geweldig natuurlijk de rest ook maar niet zo (srry voor de fans van Gustav&Georg)
maar jij(esmee dus) vind ze wel oke maar niet geweldig (ik:nee is ni waar )
Je bent pas verhuist je mist raar genoeg je sgool super hard want hier is alles anders Je voelt je niet zo goed thuis op de sgool maar al een geluk dat kelly en charlotte ook Verhuisde (omwillen dat onze ouders het zelfde doen van werk ) Jullie hebben beslooten om wat door de stad rond te gaan
stapt van de bus en kijkt een beetje rond en draait je om en gaat naar de andere kant Van de straat je bent er tenslotten even geweest en het staat je niet aan
je stapt uit en haalt eens diep adem je sprijt je arme en knuffelt de lucht(ik weet het raar Maar doe het ook altijd als ik op reis ga *sgaam sgaam*)en plotseling flits je doet je ogen Open en je ziet kelly lache jij:wat zit jou te lache ? kelly:gwn vond het grappig dat je dat deed!!!
je haalt je schouders op en kijkt naar charlotte en kelly en zegt:gaan we nu of gaan jullie me blijven uitlachen ? charlotte:jh sorry zenne was gwn super grappig kan ik niks aan doen jij:jhjh kom nu maar ik heb zin om te shoppen !!
jullie lopen recht de winkelstraat in en gaan de h&m binnen en passen veel en trekken Veel rare foto’s !! als jullie uit de h&m kommen roept kelly plotseling super hard Kijk een winkel met tokio hotel truien (jhjh da doet ze echt als ze een winkel ziet met spullen Van tokio hotel !!! charlotte en kelly hollen er supper snel naar toe alsof hun leven en van afhangt !!
kelly en charlotte : uehh wij ni wij blijven jou gewoon lekker uit lachen !! mahahaha Je begint supper hard te huilen en loopt in paniek toertjes (ik:doe ik in het echt niet !)
vervolg
nee dees sucktt
JHH!!!!
euhh nee !!
je hebt gewoon verkeet gedrukt :p
oo jh de foto is de piers van mijn nicht ik vind hem geweldig ik wil die ook !!!
mss
sommig dingen waaren juist aan geduid somige niet :p volgende keer beter zou ik zeggen !!
jhh !!
je zucht en slentert dan achter ze aan
als je in de winkel binne komt krijg je een trui naar je hoofd gegooit door kelly jij: wa moet ik hier mee ?
kelly : aan doen he dombo
met tegen zin doe je de trui aan en gaat voor de spiegel staan en draait je en paar keer rond jij : euh ik vind het maar niks charlotte:je staat er gewoon mooi mee je moet hem kopen !! je koopt de trui toch maar omdat je hun een plezier wil doen
(laat iet weten wat je er van vind !
en keik ook eens naar de andere foto's)
Er zijn nog geen reacties.