De jongens waren terug van tour en Bill en Lynn waren aan het knuffelen maar Lynn loste niet

i'm sorry for disappoint you
"Lynn, scheelt er iets?"vraagt Bill, aan zijn stem te horen is hij nogal ongerust.
"Ik weet dat je gaat boos worden maar ik ben naar het kerkhof geweest."
"Dat geeft toch niet, ik kan je toch niet verbieden om ooit nog te gaan..."
"Je bent niet boos hè?" vraag ik voorzichtig. "Tuurlijk niet, daarom kan ik toch niet boos worden."
"Ook niet als ik je zeg dat ik er elke dag zat?" probeer ik. Ik durf niet omhoog te kijken naar Bill gezicht. Met mijn ogen strak op de grond gericht wacht ik op een reactie, maar er komt geen. Het enige wat er gebeurt is dat Bill me zachtjes loslaat en weg gaat. Ik heb hem zwaar gekwetst en ik zal veel moeten doen om het terug goed te maken, dat is zeker.

De anderen lijken niet boos maar eerder teleurgesteld. Ik heb het weer eens grondig verpest.
"Ik denk dat je Bill nu beter gerust laat." raad Tom me aan, maar ik wil naar hem toegaan. Wanneer Georg, Gustav, Simone en Gordon me ook aanraden even bij Bill weg te blijven, blijf ik teleurgesteld staan.
"Ik ga denk ik beter naar huis." en weg ben ik maar ik draai me toch nog eens om en kijk naar het bovenverdiep van Bill en Tom hun huis waar ik eendroevige Bill zie naar buiten staren.
"Het spijt me dat ik je teleurstelde." fluister ik

Wanneer ik thuiskom en de voordeur dicht doe laat ik me ertegen neerzakken. Ik zou kunnen huilen maar ik hou het op. Ik heb de laatste tijd al meer dan genoeg gehuild.
We zijn ondertussen alweer een week verder en ik heb noch Ellen noch TH gezien. Om eerlijk te zijn ben ik sinds hun terugkeer niet meer buiten geweest. Ik heb daardoor veel kunnen nadenken en ik heb besloten dat ik mijn leven weer opnieuw moet in handen nemen. Ik blijf wie ik ben maar er is een punt gekomen achter de relatie tussen Norwin en mij. Als vriend zal ik hem nooit vergeten maar als vriendJE MOET ik hem vergeten.

In de namiddag besluit ik een paar kerstcadeautjes te kopen.
- voor Norwin: een knuffel
-voor mijn ouders: verwenweekend
-voor Ellen: een CD van Avril Lavigne
-Voor Tom: XXL T-shirt
-voor Gustav: een pet
-voor Georg: een T-shirt
-voor Bill: een ring, armband en ketting

Ik geef ze wel met de post mee, waarschijnlijk willen Tom, Bill, Georg, Ellen en Gustav me toch nooit meer zien.
*This is an SOS, don't want a second guess, this is the...* ik neem mijn GSM op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen