Lynn had voorgesteld naar haar verjaardagsfeest te komen

Make some fun
"Gaan we dan nu shoppen?" vraagt Bill ongeduldig.
"jaja, we vertrekken. Tom en Ellen, wij gaan shoppen!"
"Amuseer jullie maar eens goed!" roept Ellen ons na en ik sla de deur dicht. Bill en ik lopen al 2 uur rond en het enige wat ik heb gekocht is een T-shirt maar mijn outfit voor mijn feestje heb ik nog steeds niet gevonden. Bill is uit elke winkel al met iets buitengekomen. Hij heeft zowat 5 T-shirts, 3 broeken en 2 pulls. Hij heeft een goede smaak voor kledij.
"Lynn, kijk, die winkel moeten we echt binnen. Ik weet zeker dat je daar iets zal vinden."

*In de winkel*

"Bill, ik vind hier niet echt wat ik wil hoor. Ik denk dat wse hier beter weg kunnen gaan." Maar dan loopt Bill ergens naartoe en komt terug met de mooiste jurk ooit.
"Die is zo hard van mij!" Ik pas ze eens en ze zit als gegoten. Ik geef Bill en kus en ga naar de kassa.
iets verder is er een juwelier en ook daar vinden we de perfecte accessoires.
Als we moe maar tevreden thuis komen bedank ik Bill wel 100 keer.

*FLASHBACK*


"Norwin, deze rode of beter die witte? Of neem ik beter deze zwarte?"
"Schatje het maakt echt niet uit, je staat met alles goed. Neem die zwarte maar."
"Je bent de liefste jongen ter wereld." Ik geef hem een kus en ga naar de kassa.

*EINDE FLASHBACK*

"Lynn, gaan we nog even wandelen na het eten?" vraagt Ellen.
"Jaja, is goed.

*na het eten*
"Gaan we dan?" vraagt Bill."Waar gaan we naartoe?" vraag ik weer eens onoplettend. "Wandelen?!" zeiden Tom en Ellen tegelijk.

We wandelen tot aan de speeltuin en gingen op de schommels. Er waren er maar 2 dus moest Ellen bij Tom en ik bij Bill op schoot. Daarna gingen we met 4 op de wip. Als we thuis aankwamen keken we nog een film en gingen slapen

Reageer (1)

  • VampireMouse

    heyhey

    ik weet niet wanner en of ik ng tijd heb de rest vandaag te lezen want i ben ziek emag nie zo lang op de com -.-
    ik voeg je toe als vriend dan weet ka dat er meer zijn dn vergeet k t nie :D
    XXilo0wn

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen