Lynn wou iets vragen aan Bill

B-day party?
"Ik geef binnenkort een verjaardagsfeest en ik vroeg me af of jullie willen komen. Jullie hoeven niet op te treden ofzo, gewoon komen... Als jullie willen natuurlijk."
"Ja lijkt me leuk. Laat ons maar weten wanneer het is en we zijn er."
"Wanneer treden jullie nog eens op?"
"Rond 15 september vertrekken we op tour voor 3 maanden."
"Ok, dat komt goed uit want ik wou mijn feestje 6 september laten doorgaan, maar als het dan niet gaat komen jullie gewoon eens apart met Ellen."
"Nee hoor, we kunnen dan wel komen."
"3 maanden is wel lang."
"Dat valt wel mee hoor, het is voorbij voor je het weet."
"Je zal wel gelijk hebben zeker." zeg ik toch wel teleurgesteld. Bill heeft het door en zegt dat we elke dag gaan bellen en smsen enz. De sfeer is nu wel verpest. Na een lange stilte komen Ellen en Tom er ook bij maar het blijft stil.
"Ik ga slapen, tot morgen" zeg ik en geef iedereen een kus.

De volgende ochtend word ik als eerste wakker. Na een paar uur hoor ik iemand naar beneden komen, het is Bill. Terwijl hij eet blijft het stil maar eens hij gedaan heeft begint hij.
"Lynn?" ik knik. "Waarom zeg je niets meer en was je gisteravond zo vroeg slapen enz? Wat scheelt er?"
"Laat vallen, het is kinderachtig. Gaan we straks wandelen?"
"Maakt niet uit of het kinderachtig is en ok we zullen straks wandelen. Zeg nu gewoon wat er scheelt."
"Sorry Bill, deze keer zwijg ik."
"Zwij je over wat?" vraagt een slaperige Ellen. "Niets" zeg ik vlug. "Het maakt me al niet meer uit. Ik ga me omkleden" en Bill loopt boos naar boven.Ik besef dat ik hem weer eens kwaad heb gekregen en Ellen kijkt me vragend aan "Bill heeft me gisteren verteld dat ze rond 15 september op tour vertrekken voor 3 maanden."
"Daar is toch niets mis mee. Tom zei het me ook"
"Jawel, daar is veel mis mee want hij zei dat we gingen bellen en smsen maar dat is gewoon te duur. Na een week belt hij me toch niet meer."
"Je kan toch gewoon 1 keer per week bellen en voor de rest mailen. Dat is een heel stuk goedkoper."
"Ja dat is waar." ik zucht eens diep. "Wat scheelt er nog?"
"Bill... nu heb ik hem kwaad gekregen. Ik heb het weer eens verpest."
"Die draait heus wel bij hoor. Ik zal eens met hem gaan babbelen."
"Dankje" en ze gaat naar boven.

Bill pov
Wanneer ik net naar beneden wil lopen komt Ellen naar boven en zegt dat we moeten praten. Ze legt me uit wat er met Lynn is. Ik moet naar haar. "Bedankt Ellen!" en ik loop naar beneden.

jezelf weer

Bill komt de kamer binenn en zegt direct sorry. waarop ik antwoord dat ik me eigenlijk moet excuseren en zo ontstaat een hele discussie.
"Waar zijn jullie nu weer over bezig?" onderbreekt Tom onze discussie."Wat wil je voor je verjaardag?" vraagt Bill terwijl hij de vraag van Tom negeert."Niets, ik weet het niet. Oh en Tom, we haddeneven ruzie en we waren aan het discussiëren wie eigenlijk zijn excusees had moeten aanbieden."
"typisch jullie" antwoord hij droog.

"We gaan shoppen en wat je mooi vindt koop ik je." zegt Bill "No way, je moet me niets kopen? Je bent op mijn feestje en daar ben ik al zeer blij mee."
"70€ geef ik je en daar koop je iets mee."
"ok, maar dan krijg ik van niemand van TH nog een cadeau."
"Dat had je gedacht."
"Is er een party? wie wat waar en wanneer?"
"Ja er is een, van mij voor mijn verjaardag, 6 septemebr bij mij thuis."
"Wij komen zeker en vast" lacht Tom

Reageer (1)

  • VampireMouse

    heyhey

    vet goede quiz,
    balen dat hij zo weinig word gemaakt,
    als je wil kan ik reklame voor je maken :)
    wil je melden als de colgende er is

    XX ilo0wn

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen