Foto bij 22| First Day At School

Ze kan dood gaan.’ Ik schrok. ‘Ze heeft het me een half uur geleden pas verteld.’ Hij begon na te denken. ‘Ze moet naar mijn kamer, daar kan ik haar beter behandelen.’ We brachten haar naar de kamer van Carlisle. Hij keek haar na en gaf haar een spuit, ‘Dit moet het wolvengif tegengaan.’ Ik keek naar Renesmee, ze zweette helemaal. Carlisle begon haar te verbinden en maakte foto’s met het röntgenapparaat. ‘Wat is hier allemaal aan de hand?’ Edward kwam binnenstormen. Crap hij had het apparaat gehoord.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Cabbelera

    Grrrrr:(( haat aan de leraren die teveel huiswerk opgeven zodat ik dit fantastische verhaal niet kan lezen.

    Ik had volgens mijin een van je vorige hoofdstukken gelezen dat je Re met zo'n streepje wilde hebbben dus heb ik dat opgezocht.

    er zit zo'n knopje op je toetsenbord duh logiesxD naast de enter, jeweetwel dat knopje dat je gebruikt om aanhalingstekens te maken.
    als je daar 1X op drukt en daarna op de e dan krijg je ééééééé!!!

    I hope it helped!(flower)

    1 decennium geleden
  • Amused

    snel verder!
    maar Nessie en Mira zijn toch ook warm? of niet?

    1 decennium geleden
  • BadKuipje

    verdeeeeeer !!!

    1 decennium geleden
  • AllTime

    snel veder

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    snel verder is een goed verhaal!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen