~44
Na een tijdje open ik mijn ogen weer. De lucht is oranje. Ik heb gewoon de hele dag geslapen. Dat is gewoon niet normaal. ‘Wakker, schatje?’ Ik kijk op en zie Yu in de deuropening staan. Hij komt op me af en legt zijn hand tegen mijn wang. Mijn ogen zakken gelijk weer dicht en ik kreun. Hoe kan ik zo moe zijn? ‘Slaapkopje.’ Lacht Yu en hij drukt een kus op mijn lippen. Zijn heerlijke, nu nog warme, lippen geven me de rillingen. Hij wil wegtrekken, maar ik laat het niet toe. Ik sla mijn armen om zijn nek en druk mijn lippen nog steviger op de zijne. Warme tranen glijden over mijn wangen en Yu trekt langzaam weg. ‘Lieverd, toch…’ fluistert hij en hij trekt me tegen zich aan. ‘Het komt goed. Het komt goed,’ sust hij me. Ik zeg niets en na een tijdje kom ik van zijn borst af. ‘Het spijt me… Ik weet dat je dit voor mij en Jamie doet en ik vind het ook heel lief van je maar… Het wordt gewoon wennen…’ Yu knikt begrijpend en strijkt me langs mijn wang. Hij kijkt me verward aan, maar ik heb geen idee waarom. Hij schudt zijn hoofd. ‘Ik weet zeker dat het goed komt. Kom je? We gaan film kijken.’ Ik kijk Yu vragend aan. ‘Welke?’ Yu kijkt me mysterieus aan. ‘De kleine zeemeermin en Saw.’ Ik schiet in de lach. ‘Wat een combi!’ Yu schiet ook in de lach. ‘Eigenlijk wel, hè? Maar ik ga Jamie echt nog geen Saw laten kijken!’ Ik rol met mijn ogen. ‘Nee, dat snap ik, maar waarom de kleine zeemeermin?’ Yu kijkt me alleen alsof het helemaal duidelijk is. ‘De kleine zeemeermin is een lekker wijf, duh...’ Ik schiet in de lach als Yu met zijn wenkbrauwen begint te wiebelen. ‘Laat maar, het is duidelijk… En daarna?’ ‘Daarna ga ik nog even pitten… Ik denk niet dat ik de komende dagen zo rustig ga slapen.’ Ik knik en pak zijn hand. ‘Kom op dan.’ Yu volgt me de kamer in. Daar is de film al begonnen. Jamie zit geboeid te kijken op Shin’s schoot. Shin kijkt met hem mee maar Romeo heeft meer interesse in de popcorn. Yu ploft op de andere bank en ik ga tegen hem aan zitten. Na een half uur ga ik dichter tegen Yu aan zitten en buig naar zijn oor. ‘Is je boxer al wit, liefje?’ fluister ik plagend en ik strijk met mijn vingers net boven zijn broekrand. Yu kreunt zachtjes. ‘Echt wel… Al helemaal!’ Ik schiet in de lach en Yu ook. Shin en Romeo kijken me vragend aan en Shin zet de dvd af. ‘Jamie slaapt toch al. Maar vertel op, wat was er zo grappig?’ Yu schudt zijn hoofd. ‘Vertellen we niet!’ Ik rol met mijn ogen. ‘Mogen ze niet weten dat je geilt op de kleine zeemeermin?’ De jongens schieten in de lach en Jamie wordt weer wakker. ‘Kom, Jamie. Dan breng ik je naar bed…’ Jamie gaapt en volgt me dan naar Shin’s kamer. ‘Waarom slaapt me hier?’ Ik kijk naar mijn zoontje. ‘Omdat je hier logeert…’ Mijn zoontje kijkt me niet begrijpend aan. ‘Hoe ga ik dit uitleggen?’ mompel ik zacht en ik zucht diep. Ik leg Jamie onder de dekens en strijk over zijn haar. ‘Papa en mama gaan een paar dagen weg en het is beter als je bij Shin en Romeo blijft, ok?’ Jamie knikt en gaapt. Ik druk zacht een kus op zijn voorhoofd. ‘Ga nu maar slapen.’ Gelijk sluit hij zijn ogen en na een paar minuten is mijn zoontje diep in dromenland. Ik kom overeind druk nog een kus op zijn hoofd en loop dan de kamer uit. De jongens kijken me afwachtend aan. ‘Hij slaapt.’ Mompel ik en ik gaap. ‘Saw komt later wel jongens. Ik ga pitten.’ Romeo en Shin knikken en Yu pakt mijn hand vast. ‘Kom.’ Ik volg Yu zijn kamer in en ga naast Yu op bed liggen. Yu kruipt dicht tegen me aan en kijkt me dan vragend aan. ‘Kun je dit aan?’ Verbaasd kijk ik hem aan. Hij heeft me daar nog nooit naar gevraagd. ‘Het gaat prima.’mompel ik en ik druk een kusje op zijn neus. Yu maakt een soort spinnend geluid en kruipt nog dichter tegen me aan. Ik grinnik en sluit mijn armen om zijn hoofd. ‘Slaap lekker.’ Yu kreunt en al snel voel ik zijn vertraagde ademhaling. Zijn lichaam voelt heerlijk warm tegen de mijne. De laatste uren, dat hij zo lekker warm tegen me aan ligt. Ik ben vreselijk moe, maar ik durf niet in slaap te vallen. Na iets wat minuten lijkt, gaat Yu’s wekker. Geschrokken kijk ik op en Yu wordt wakker. Het is tijd…
Reageer (4)
Koekjesss:9~
1 decennium geleden-stuurt hopen koekjes terug-
Nu moet je je wel verplicht voelen vaak te posten ? ^-^'
Want je hebt nog 9 zexaay deeltjes :c
snel verder dus:Y)
OOOOh
1 decennium geledenje moet snel verder gaan
hij is echt super
XXXX(K) Peace
Spannend!!
1 decennium geledenAah, ik kan niet wachten op de volgende!
Snel verder ^^
super
1 decennium geledensnel verder please(flower)