[TH-SA] My boyfriend's best friend...

“Tom, ik ben zwanger.” Dat waren de exacte woorden die ik tegen hem zei en ook de laatste want nadat ik het gezegd had, liep hij geschokt weg om nooit meer terug te komen.

Het was allemaal mooi geweest. We waren bijna 2,5 jaar samen en beleefden de tijd van ons leven als we samen waren. We deden de zotste dingen. We deelden samen milkshakes, maakten wandelingen in het park, zoenden in het park, gingen samen op vakantie, maakten lange strandwandelingen, schreven eindeloze liefdesbrieven naar elkaar, belden uren aan 1 stuk, sms’ten met elkaar alsof ons leven er van afhing maar het mocht niet zijn. Na 2 jaar en 3 maanden werd ik zwanger van hem. Ik heb er een maand lang over lopen piekeren. Hoe zou ik het hem vertellen? Zou ik het hem überhaupt wel vertellen? Er spookten honderden vragen door mijn hoofd waar ik maar geen antwoord op vond. We hadden er niet aan gedacht dat het na 1 keer zonder condoom raak zou zijn. Het gebeurde op de dag van mijn verjaardag. 20 oktober, dat weet ik nog goed. Tom had me zo’n mooie cadeaus gegeven dat ik hem zo graag wou bedanken. En hoe kon dat beter dan zo. Mijn ouders waren ergens naar toe dus hadden we het huis voor ons alleen. We kwamen pas om 11 uur kussend mijn huis binnen gestrompeld. We zijn maar tot de zetel geraakt en daar is het dan ook gebeurd. Daar is ons kindje verwekt. Eigenlijk is het mijn kindje. Tom heb ik sinds ik het hem verteld heb niet meer gezien maar ik vond troost bij mijn beste vriend. Hij steunde me in alles, ging mee naar het ziekenhuis, was bij me toen ik het moeilijk had, tijdens de bevalling week hij niet van mijn zijde en dat apprecieer ik. Ik apprecieerde alles wat hij voor me deed dat ik van hem ben gaan houden.

Nu zit ik hier in de woonkamer van ons appartement met mijn baby in mijn armen en mijn grote liefde naast mij. Ik hou meer van hem dan dat ik ooit van Tom gehouden heb. Het kan raar klinken maar ik heb de ware gevonden in het eigen vlees en bloed van de vader van mijn baby. Ik heb de liefde van mijn leven gevonden in Tom z’n eigen tweelingbroer, Bill.

Reageer (1)

  • barbara

    Prachtig echt schiterend (alhoewel ik denk dat dit niet het gedrag van de tweeling zou zijn.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen