[SA] Forever yours.
Ik schrijf dit nu terwijl ik in de trein zit, dat merk je vast wel aan het trillerige handschrift. Na urenlang het raampje uit te staren, kijkend naar voorbijschietende bomen besloot ik jou dit te schrijven. Ik weet nog niet wat de inhoud zal zijn, maar ik vond dat ik je iets moest vertellen. Gewoon, zomaar iets. Herinneringen bijvoorbeeld.
Weet je nog de eerste keer dat wij elkaar ontmoette? Dat was in de speeltuin naast mijn huis. Ik was van de schommel gevallen en luidkeels aan het huilen. Jij was naar mij toegekomen en had mij troostend het laatste beetje van jouw waterijsje aangeboden. Sindsdien waren wij onafscheidelijk. Raar eigenlijk dat een waterijsje symbool kan zijn voor een vriendschap. Het is maar bevroren water met kleur en smaakstoffen, een ding wat je als kind in de zomer dagelijks eet. Of de keer dat mijn eerste liefde het met mij uitmaakte. We waren beiden vijftien jaar. Ik huilde als een klein kind en jij was in staat om mijn eerste liefde eens alle hoeken van de kamer te laten zien. Maar in plaats van dat te doen, gaf jij mij een schouder om op uit te huilen. Herinner je de keer dat ik voor 6 maanden naar Afrika moest? Ik ging erheen om vrijwilligerswerk te doen. De nacht voordat ik vertrok hadden wij samen op het dak gezeten, kijkend naar de sterren We hadden gepraat over alles wat ons bezighield, wat onze visie was op de wereld, Het was ons plekje, voor al 20 lange jaren. Een plek waar ik je bijna alles heb verteld.
Weet je wat ik je nog nooit heb verteld? Ik heb je nog nooit verteld over hoeveel ik houd van jouw sprankelende groene ogen als je lacht, je chaotische bruine haar nadat je een nacht hebt liggen woelen, de manier waarop je praat als je opgewonden bent over iets, hoe je ‘s ochtends altijd afwezig uit je ogen kijkt omdat je weer eens de hele nacht bezig bent geweest met je inspiratie op papier te zetten, Ik heb je nooit verteld dat ik van jou houdt. En nu zijn al mijn kansen ook verspild. Jij bent er nu niet meer. Jij bent nu niet meer dan een herinnering, en herinnering die ik voor altijd zal meenemen in mijn hart.
Ik hoop dat ik je op een dag weer zal treffen.Voor altijd de jouwe.
Reageer (5)
ben sprakeloos, echt prachtig!
1 decennium geledenHeeeeeeeeeeeeeel erg MOOI!!!
1 decennium geledenEcht prachtig. Je moet er zeker nog schrijven.
1 decennium geleden<3
mooi!!!
1 decennium geledenwouw super mooi meid(H)
1 decennium geledenxx