Je had het nieuws vernomen dat Norwin was overleden in een ongeluk en was huilend in slaap gevallen

SHOPPEN!!!!
"Lynn, mag ik binnenkomen?" Ik open mijn ogen en kijk op mijn wekker, 10.00 uur.
"Lyn" hoor ik opnieuw, ik herken direct de stem van Ellen.

Ik zucht een keer en zeg dat ze binnen mag komen. Ze komt binnen en zet zich op het voeteinde van mijn bed.
"Meisje, wij gaan iets doen waar je happy van wordt!""
"En dat is?" vraag ik droog.
"Shoppen" zegt ze vrolijk.
"Als het echt moet..."
Ellen zucht een keer. "Je moeder heeft mijn hulp ingeroepen omdat ze de wanhoop nabij is. Je kan hier toch niet eeuwig blijven zitten?!"
"Ik ga wel naar het kerkhof!"

Ellen sleurt me uit bed en sleurt me voor de spiegel. "Bekijk jezelf! Je ziet er niet uit!" zegt ze en dwingt me in de spiegel te kijken. Zwarte vegen van mascara zijn over mijn gezicht verspreid, ik zie lijkbleek en mijn kleren hangen gekreukt om mijn lichaam.

"Mag ik?" vraagt ze. Ik knik als toestemming, meteen vliegt ze naar mijn kast en trekt er een outfit uit. Ze steekt hem in mijn handen en duwt me de badkamer in. "Was je gezicht en aantrekken die handel!" Ik zucht en doe wat van me gevraagd wordt. Als ik klaar ben roep ik Ellen. Ze neemt mijn make-up en maakt me op. Eens ze klaar is draait ze me om naar de spiegel. "Veel beter" zegt ze. Ik bekijk mezelf en moet toegeven dat ze gelijk heeft, mijn eerst zo bleke gezicht zit onder de blushe en mijn ogen zijn prachtig geshminkt.

"En nu naar beneden iets eten!" beveelt ze me. Ik loop de trap af en neem iets te eten. Eens ik klaar ben begint Ellen te grijnzen, "Nu ben je klaar voor een dagje shoppen met mij!!!"

Reageer (1)

  • Noblesse

    Wha krijg ik zin om te gaan shoppen ^^
    Kga weer snel naar de volgende (als die er al is ^^)
    Leuk (:
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen