hooi:)

"Kom op, Lay, opstaan." Riep de stem van Edward, een van mijn adoptie broers, door mijn kamer, terwijl hij het gordijn opendeed. Ik gromde, draaide me om en legde mijn kussen over mijn hoofd. Hij begon te lachen en trok in een keer mijn kussen en dekbed van me af. Ik maakte een zeurderig geluidje en rolde me op. Opeens voelde ik twee handen op mijn middel en het volgende moment gooide Edward me over zijn schouder. Hij liep de gang op, terwijl ik mijn ogen open probeerde te doen. Toen tilde hij me opeens in zijn armen en ik hoorde water op de grond kletteren. Het volgende moment hield hij me onder een ijs en ijs koude douche. Ik begon te gillen en ik hoorde Emmett, een van mijn andere adoptie-broers^^, lachen. Edward zette me weer neer, zette de douche uit en gaf me een handdoek. Toen rende hij op vampier snelheid weg. "Ja, ren maar weg Edward Cullen. Ik krijg je nog wel." Riep ik grijnzend door het huis heen en ik hoorde iedereen beneden lachen. Ik droogde me af en liep terug naar mijn kamer, naar mijn inloop kast. Ik pakte een spijkerbroek, een hempje en een halflang vestje eruit en deed het snel aan. Daarna liep ik naar beneden. "Hup, eten dan kunnen we eindelijk op vakantie." Riep mijn zus, Alice, hyper, terwijl ze op en neer sprong. Ik begon te lachen en liep naar de keuken. Ik maakte een broodje met hagelslag(jamjam hagelslagverslavingxD)Toen ik die op had liep ik naar de woonkamer waar mijn familie zat. Alice sprong meteen overeind toen ik de kamer binnen liep en begon op en neer te springen. *Hoe kan iemand die nooit slaapt zo hyper en irritant zijn?* Dacht ik. Edward grijnsde naar me en haalde zijn schouders op. Toen greep Alice me opeens om mijn pols en sleurde me mee naar buiten. Daar stonden een enorme camper en mijn motor. Alice rende naar de camper terwijl ze mij naar mijn motor duwde. Lachend pakte ik mijn helm en deed hem op terwijl zij de camper in rende. Ik deed ook mijn jack aan en stapte alvast op, terwijl Edward naar mij toe liep en de rest naar de camper. Ik leunde op het stuur, terwijl hij achterop ging zitten. Ik stak mijn hand op naar Carlisle, ten teken dat hij voor moest gaan. Hij reed weg en ik trapte ook snel mijn motor aan, terwijl Edward zijn handen op mijn middel legde. Ik gaf gas en reed achter de camper aan.

Een tijd later reden we eindelijk de camping op, waar we de volgende 2 weken zouden doorbrengen. Carlisle zette de camper op onze plek en liep naar de receptie, terwijl ik mijn motor ook op de plak neerzette. Edward en ik stapten af en ik wankelde even, van het lange zitten. Ik ging maar op de grond zitten, terwijl Alice tegen me stond te ratelen over dat we zouden zwemmen, shoppen en nog veel meer. Ik luisterde maar half, maar had wel geleerd op de goede momenten "hm-mm" te zeggen, zodat ze tevreden bleef. Gelukkig kwam Carlisle terug en de jongens begonnen met de voortent op te zetten. Ik ging liggen en sloot mijn ogen, moe van de lange rit. Ik voelde nog vaag hoe ik werd opgetilt, maar daarna viel ik in een diepe slaap.

Reageer (1)

  • MissMouse

    verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder verder. en nu netjesxD
    wil je alsjeblieft verder gaan???(lol)(lol)

    XxX Daan^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen