"Dus... Daar zitten we dan" mompelde ik. "Inderdaad" zei Bella zacht en ze concentreerde zich weer op de weg. Volgens mij is ze echt zo'n heilig boontje als het om het verkeer gaat, ze is wat dat aan gaat goed opgevoed door haar vader qua regels. Volgens mij is hij in de rest qua opvoeding nogal een loser eerste klas. Na een paar dodelijke minuten kwamen we eindelijk aan bij het huis van Bella. "Nou, hier zijn we dan" mompelde Bella. "Mooi huis" zei ik met een glimlach en we liepen allebei snel naar binnen. We liepen naar de keuken en gingen aan de keukentafel zitten. "Wil je iets te drinken?" vroeg Bella. "Ja lekker, doe maar cola ofzo" zei ik en ik bekeek de keuken. Het ziet er niet verkeerd uit, het is gewoon een normale keuken, niet te uitbundig met moderne spullen maar gewoon een simpel keukentje met een leuke sfeer. "Dankje" zei ik met een glimlach toen Bella het glas op tafel zette. Ik nam een slok en zag dat Bella in haar beker blies. "Koffie?" vroeg ik met een glimlach. "Nee thee, ik houd van thee" zei ze en haar wangen kleurden rood. "Aha, zo gek is dat niet hoor. Ik ben cola verslaafd, ik drink het zo vaak mogelijk" zei ik lachend. "Dan is het maar goed dat we genoeg cola in huis hebben" zei Bella lachend. "Haha nou je krijgt een pluspunt hoor" zei ik lachend. Dat mag ook wel, ze staat nu ergens op min twintig dus een pluspuntje kan ze wel gebruiken. "Nou wat zullen we eens voor onderwerp gaan doen?" zei Bella en ze pakte een schrift erbij. "Eh ja geen idee" mompelde ik. Ik haat open opdrachten, een onderwerp verzinnen is dan zo lastig.

"Is het goed als ik even naar de wc ga?" vroeg ik. "Natuurlijk, hij is in de gang" zei Bella en ze schreef nog wat op. "Oke" mompelde ik en ik liep richting de gang. We zijn nu echt al meer als een uur bezig en we hebben nog steeds geen onderwerp. Ik ging de wc in en zag een kalender hangen. Dat is zo leuk he! Mensen die een kalender bij de wc hebben, dan weet je tenminste wanneer iemand jarig is. Ik bekeek de kalender en zag dat Bella bijna jarig is. Vreemd, waarom heeft ze dat tegen niemand gezegd? Wil ze niet dat we weten dat ze jarig is ofzo? Nouja het zal wel. Ik trok door en waste snel mijn handen. Daarna ging ik terug naar de keuken. "Al iets nieuws bedacht?" vroeg ik lachend. "Nee, het is echt stom om zelf iets te verzinnen" mompelde ze. "Klopt" zei ik lachend. Ik pakte mijn glas en begon te drinken. "Je hebt hem bijgevuld of niet?" vroeg ik lachend. "Inderdaad, ik dacht die lust vast nog wel wat" zei Bella met een glimlach. "Dankje" zei ik. Ineens werd mijn zicht wazig. Er schoten allemaal beelden 'door' mijn hoofd. Bella bij de Cullens in huis. Een grote taart. Bella die cadeautjes open maakt. Bella die zich snijdt aan een pakketje. Bella die haar bloed morst op het tapijt. De Cullens die haar allemaal moeilijk aankijken, allemaal behalve Carlisle. Jasper die begint te grommen. Jasper die Bella probeert aan te vallen. Edward die Bella naar achter duwt en Jasper weg duwt. Bella die geschrokken naar haar bebloede arm kijkt. Weer de Cullens die haar moeilijk aankijken. Jasper begint nog harder te grommen en wordt dan weggehaald. Stuk voor stuk verdwijnen de Cullens, allemaal behalve Carlisle "CHRISTINE!" riep Bella. "Ja?" vroeg ik geschrokken. "Wat is er aan de hand?" vroeg Bella geschrokken. "Hoe bedoel je?" vroeg ik verbaasd. "Je blik, je staarde helemaal en keek nogal eng" mompelde Bella. "Sorry, ik weet niet wat er net gebeurde" mompelde ik. "Maakt niet uit" zei Bella met een glimlach. Wat was dat toch? Vanmorgen zag ik mezelf al met een witte huid en fel groene ogen en nu allemaal beelden van de Cullens. Wat overigens best rare beelden waren.What the hel gebeurde daar? Het leek alsof de Cullens niet menselijk waren, alsof ze een soort van mythisch wezen waren ofzo. Maarja, mythische wezens bestaan niet, toch? "Ik heb wel een idee" mompelde ik en ik keek Bella aan. "Wat dan?" vroeg Bella met een breede grijns. "We zouden iets kunnen uitzoeken over mythische wezens" zei ik. "Klinkt goed!" zei Bella en ze schreef het op. Ineens keek Bella me geschrokken aan. "Wat is er?" vroeg ik verbaasd. "Euh nee niks" mompelde ze. Zou ze soms meer weten? Zou er echt iets aan de hand zijn met de Cullens?

Lekker droog dat begin ding. Maar daar had ik even zin in. Sorry dat het trouwens wat langer duurde, maar ik moest de hele week werken van half 10 tot 5/half 6 + 's avonds trainen. Dus veel tijd was er niet...
Danke voor de reacties(H) Und Enjoy!(H)
Oh en het volgende deel komt sneller, want ik hoef volgende week minder te werken volgens mij!

Reageer (5)

  • Leaf

    Geweldig !

    1 decennium geleden
  • Fischer

    Ghehe lekker gedaan Bella. xD
    Wat zou het toch leuk zijn als Eddie nu boos wordt op Bella, als ze dankzij Bella erachter komt wat Eddie is. ^^
    Snel meeeer <3

    1 decennium geleden
  • jvpm

    spannend ,wat is zei ,ziet ze de toekomst:D

    1 decennium geleden
  • DewiiS

    Super!(H)
    Snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • StarGleek

    Snelverder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen