And I'm back in business!

'Eh...' Kelly keek me een beetje beteuterd aan, nu Miley weg was en we met twee over waren. 'Hoe zit het nu tussen jou en Justin?'
Ik haalde mijn schouders op. 'Hij heeft tijd nodig om te weten wat hij wil.'
Ze sloeg haar armen voor haar ogen en begon te snikken. Snel ging ik naast haar op de bank zitten en sloeg mijn arm om haar schokkende schouders. 'S-sorry,'snikte ze. 'Ik kan gewoon niet geloven... we waren zulke goeie vriendinnen dacht ik, en dan heeft hij me gekust en ... ik heb dan ook nog gelogen en je vergeeft me dat allemaal.' Ze keek me met betraande ogen aan. 'Het spijt me echt vreselijk dat ik op jouw vriendje verliefd was, Ciara,'verzuchtte ze, terwijl ik haar een zakdoek aangaf.
'Nu niet meer dan?'vroeg ik voorzichtig.
Ze schudde haar hoofd.

Kelly's pov:
'Het spijt me echt vreselijk dat ik op jouw vriendje verliefd was, Ciara,'verzuchtte ik, terwijl Ciara me een zakdoek aangaf. Ik haatte mezelf zo dat ik een vriendin had bedrogen! Vriendschap is belangrijker dan een kalverliefde, zei mam altijd. Sinds wanneer was ik die woorden vergeten?
Justin was niet de ware voor mij, dat was toch duidelijk?
'Nu niet meer dan?'
Ik schudde snel mijn hoofd, hoewel dat helemaal niet waar was. Ik was nog meer op hem verliefd dan eerst, na die stomme kus, die me hoop had gegeven, maar tegelijkertijd haatte ik hem zó. Dat ik door hém, door zijn mooie hazelbruine ogen een vriendin had bedrogen. Dat hij me door zijn kus hoop had gegeven die ik niet mocht hebben.
Twee stemmetjes zaten de hele tijd in mijn hoofd te ruziën.
Het ene wilde meteen weer terug naar Justin, hem opnieuw kussen en me dit keer niet wegtrekken en Ciara laten stikken.
Het andere wilde hier blijven, Ciara steunen en Justin flink op zijn donder geven, dat hij zei dat HIJ tijd nodig had, in plaats van Ciara tijd te geven. Dat hij MIJ had gekust, in plaats van Ciara.
Ik wist dat het beter was om naar het laatste stemmetje te luisteren, maar mijn hart wilde zo graag het andere stemmetje gehoorzamen dat ik er gek van werd.

Reageer (10)

  • Nefyn

    got dienjongen is lekkeeeeeeer(h)

    1 decennium geleden
  • TheSjuultjuh

    Terug van vakantie., en vandaag ga ik dit verhaal inhalen ^^
    Dush weinig reacties, maar ik lees het wel ^^

    Kusxoxo (flower)

    1 decennium geleden
  • Kaulitzi

    Vet mooi snel verder..
    een wil je mijn story ook lezen..

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/27017/this-is-my-world-justin-bieberjonas-brothers-amp-big-time-rush/
    [/url]

    Pleaseee!(flower)

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    Heeeeeeeeeel Snel Veder Pllzz!!

    1 decennium geleden
  • Swagism

    aaaawh :']
    snel verder <33333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen