sorry dat het zolang duurde maar ik was heel lang ziek ensuw.



Joyce: Ja echt sorry howr maar die heeft echt enge fantasie over je. Je moet haar eens iets leren. Georg kijkt verward.

Jij: Georgie het was maar een grapje

POKER ( FACE )
Georg snapt de grap ook en kan net als ons erom lachen. Ik kijk naar Tom die ondertussen gwn een hamburger naar binnen aan het werken is. "Ben je niet bang voor al dat vet wat er op zit?" Hij schud zijn hoofd van niet en eet gwn weer verder. Hij houdt de burger voor je. "1 Hap dan." Je neemt een hapjke en kijk bewodnerend ernaar hoe lekker het si. Je pakt de burger over en eet hem zelf verder op. Je gooit je pumps uit. "Zo kon je die niet aan houden?" Roept Gustav voor de grap. "Neej kon ik niet." Ik kijk Joyce aan en ik lach naar der. Joyce eet Friet en Bill een ijsje. "ook nogh wat dan maken we nog een rondje." "Ja ik wil een softijsje met carmel en stukjes erbij." Georg knikt en hij besteld nog een keer. Al snel heb ik me ijsje en ik geniet er met trots van :P. Ik maak extra hard geluid dat ik ervan geniet. "Doe normaal freak!" Ik antwoord niet en ga gwn door. Tom duwd me van de bank af dat het ijs valt. "NIEUW IJS! TOMS SCHULD EN NU ZIT HET IN ME JURK!!!" "Dan heb ik nog een toetje. (A)" Ik kijk afkeurend naar Tom terwijl ik eigenlijk ook moet lachen. " DAt je hem uitkan staan. Of in ieder geval van hem houdt." Ik haal me schouder op en ik maak de jurk los en ik pak Tomns vest die net groot genoeg is zodat hij onder me kont komt.





* Thuis *



Jij hebt inmiddel 3 ijsjes op. En elke keer was het Toms schuld. "We gaan pokeren dames en heren." "Willen wij dat wel Billyboy?" "Ja jullie wel altijd. En Jij wilt altijd zoiezoe strippoker Tom." Hij kijkt ons met een onschuldige oogjes aan. "Werkt niet Tom!" Roepen we met zijn allen in koor. "Maar ik wil nu met toetje." "Ahh we gaan zielig doen zeg ik lacherig. Je zet de Radio aan. "Hoor poker face van lady gaga ik kan haar niet uitstaan Just dance was nog wel leuk maar poker face is echt stom." "Ja echt wel" Zegt Joyce.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen