DJ GIRL 22
Jij: We gaan der gwn dumpen. Joyce doe je schoenen uit en volg me.
Jij pakt Toms vest nog en je tas. Iedereen loopt achter jou aan. Tom eerst en pakt je de hele tijd vast.
Jij: Tom nu niet. Het laatste stukje ren je en je stapt de auto in. Joyce: Kort gala. JIj: Beter tog. OP naar de bus douche en pitten.
pink neemt opeens vliegles
Joyce: Eigenlijk wel ja Jij: Noudan niet klagen dan Joyce : Doe ik nooit.
Bill: Ja vast. En hij slaat een arm om haar heen. Je glimlacht naar Joyce en doet je ogen even dicht.
Tom: Waar denk je aan ? Jij: Ik denk aan niks. Georg: Geloven wij niet. Jij: Bemoeial Neej echt ik denk aan niks.
Tom: Oke als jij het zegt. Je doet je ogen weer dicht.
* Joyce Pov *
Jessica ligt gwn teslapen in de auto. Gustav: Die ligt tog teslapen kunnen we niet effe iets van eten halen?
Jij: Is eten echt alles waar jullie aan kunnen denken ?? Georg: Neej niet alleen eten. Wil je de rest ook weten ?
Jij:Neej liever niet denk ik. Tom: De mijne c-ker niet. Bill: Maar die wil niemand weten.
Tom pakt iets en gooit het naar Bills hoofd. Jij: Jullie hadden het over eten. Dus hou jullie onderwerp dan ook bij.
Georg: Ja en ga dan niet met die schoenen van Dinanda gooien. Bill: GADVER! Gustav: Zullen we ze aan Jessica geven ?
Jij: Dan koop ik liever die nog een keer. Ik bedoel hallo dat kind heeft ze al gepast!!
Georg: Wat ben je toch aardig Joyce. Gustav: Dat is toch altijd maar niet heus. Jij: Ik zit erbij howr!
Tom: Ja dus dat betekend dat we niet roddelen Net als jou en Jessica.
Gustav lacht en kijkt dan weer serieus. Gustav: Gaan we nou wat te eten halen of hoe zit dat?? Jij: Ik krijg nu ook wel trek.
Bill: Ik vind het best ik heb wel zin in wat lekkers. Georg: Ik ook eigenlijk wel. Maar ik denk Jessica niet sow.
Jij: Ik denk het ook niet echt Tom: Ik heb mega honger dus nu gaan we gwn eten halen.
Jij: Vreetzak. Tom draait zijn hoofd weg alsof hij een meid is. Georg : Ben je een meid geworden ofsuw of is dat gwn een nieuwe tik??
Tom: Neej hoowr hoesow denk je dat dan ? Jij: Nouja weet je wel niet hou je die kop wegdraaide??
Bill: Je leek net Jessica als ze boos is. Je hoeft niet alles van haar over tenemen howr. Gustav: Straks loopt hij nog op hakken.
Jij: Lieve schat dat heet pumps. Bill: Ik was al de schat hier. Jij: Weet ik. Maar hij is een lieve.
Georg: Wat is Bill dat? Een stoute?? Jij: Neej een schattige.
* Jessica Pov *
Voor je gevoel ben je al weer thuis en doe je je ogen open. Bill: Heey je leeft nog. Jij: Ja duhhh. Maar ik dacht dat we al thuis waren.
Joyce: Neej de heren hadden weer honger. En Tom is nog wezen gooien met de schoenen van Dinanda. Jij: Trouwens nu we het over haar hebben.
Zou ze ons gevolgt hebben?? Gustav: Neej ze heeft al wel 2x Georg gesmst. Jij: Aaaah je nichtje geeft om je
Joyce: Ja ze denkt tog altijd aan hem. Joyce geeft je een knipoog en maakt een verhaal.
Joyce: Ja ze zei in de kleedkamer daar van"ja dit mogen jullie niet tegen Georg zeggen howr tegen niemand niet. Maar ik ben denk ik verliefd op me eigen neef."
Dus wij vroegen zo van "Ja hoesuw denk je dat dan ?" Jij: Antwoord ze "Ja ik denk de hele tijd aan hem hoe hij naakt zou zijn ensuw weet je wel." En dat zei ze
dan zonder te blozen of iets. Joyce: Ja echt sorry howr maar die heeft echt enge fantasie over je. Je moet haar eens iets leren. Georg kijkt verward.
Jij: Georgie het was maar een grapje.
Reageer (1)
Next .. !!
1 decennium geledenegt GEWELDIG ^^
vlug verder !!
Xx