Je pakt Tom bij zijn hals en zegt: Ja loop maar naar de bus. Joyce lacht en neemt jou voorbeeld over en doet het ook. Georg: Je denkt niet dat ik dat bij haar doe hé. Jij: Neej zij kan wel lopen. En je kijkt haar boos aan.

Dinanda moet weg.
Jij en Joyce worden gedragen naar de auto. En Dinanda loopt op haar tenen naar de auto toe. Gustav doet de deur open en Tom gooit jou er gwn letterlijk in. Bill gooit JOyce erin en Joyce valt op jou. Jij: Bedankt vr het neerzetten ervan. Ik krijg jullie nog wel kaulitz. De jongens en Dinanda komen erook in zitten. Ieder krijgt een doos.


* Jij hebt de paarse die zwart witte van jOyce en die goude zijn van Dinanda *


Jij: Wat zijn ze mooi!!! Je doet ze aan en kijkt er trots naar. Ze glimmem helemaal. Joyce en jij zijn helemaal blij. Georg: En wat vind je DInanda? Ze keurt ze af en pakt der eigen pumps. Je kruipt over Tom heen en slaat Dinanda hard in het gezicht. Jij: Ben je wel helemaal lkkr!?! Dinanda: Wat nou ik vind ze lelijk. Jij: Dan neem ik ze wel. Dinanda: Nee echt niet ik geef ze niet aan een stoephoer ik geef ze nog liever aan de prullebak. Jij en Joyce kiijken haar boos aan en jullie slaan haar tegelijk. Der wangen gloeien helemaal.






* op het gala en een lange ruzie in de auto *





Je staat samen met Joyce en de band. Dinanda hebben jullie om drinken gesteurd. Joyce: Die nicht van jou moet weg Georg. Bill: Ze wardeerd die schoenen nieteens. Gustav: Ze denkt echt dat ze een princess is ofsow. Tom: We kunnen haar wel kronen als princess van de ergelijkheid. Jij: We gaan der gwn dumpen. Joyce doe je schoenen uit en volg me. Jij pakt Toms vest nog en je tas. Iedereen loopt achter jou aan. Tom eerst en pakt je de hele tijd vast. Jij: Tom nu niet. Het laatste stukje ren je en je stapt de auto in. Joyce: Kort gala. JIj: Beter tog. OP naar de bus douche en pitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen