Jij: Ik loop nog liever zo naar buiten. Tom: Doe gewoon effe aan. Hij loopt naar je toe en pakt je vast.En hij zoent je zijn hand ligt op je kont.Hij glijd langzaam naar beneden en dan weer omhoog onder je rokje. Jij:Tom niet hier. Je doet snel het rokje en het topje uit en doet de jurk aan. Jij: Zo nu blij? Tom:

The reason for the dress
Paarse jurk is van jou de witte is van Joyce en van wie zou dan die bruine zijn?? Dat lees je hier in deze quiz :D







Je doet de jurk aan en Joyce helpt je met de rits en jij helpt haar. Jij hebt met moeite de jongens weg kunnen jagen. Jullie horen zacht geklop op de deur. Jij: Kom maar. Als de deur open gaat komt er een meisje van een jaar op 20 naar binnen. Jij: Wie ben jij wel niet?? Meisje: Ohja sorry ik ben het nichtje van Georg. En ik was in de buurt en ik belde me neefje om te kijken hoe het met hem ging en toen vroeg hij of ik ook wou komen naar een soort gala ofsow. Joyce: Pardon een gala? Jij: En ik vroeg naar je naam niet naar de rest trutje. Meisje: Mijn naam is Dinanda dat betekend moedige beschermster. Jij: Ja lekker belangrijk kleed je maar om en loop maar met ons mee. Je loopt op je blote voeten en zoekt in dozen naar leuke schoenen. Joyce helpt zoeken. Dan is Dinanda ook klaar. Jullie lopen op je bloten voeten door de gang. Jij: Tom schoenen waren ook handig geweest. Tom draait zich om en kijkt naar je voeten. Georg: Zo kunnen jullie tog ook ?? Jij: Ja in je dromen. Tom: In mijn dromen gebeuren er andere dingen. Jij: NOU! Dat wou ik niet weten. En je slaat Tom en gaat dan naast hem staan. Joyce ziet wat je doet en gaat het al snappen. Je begint Tom tekussen en doet langzaam zijn vest uit. Als hij uit is ren je samen met Joyce hard weg. Jullie kijken om en zien Tom achter jullie aan rennen samen met Bill. Ze pakken jullie tegelijk vast en tillen jullie op. Joyce: Moet vaker zo gebeuren. Dinanda: Georg heb je miss schoenen want dit is echt niet fijn om telopen ik bedoel dit is vies en dan worden me voeten ook vies van. Gustav: Jullie al kennis gemaakt met de zeikerd van alle meiden?? Jij: Ja helaas wel. En is teh reason waar dat we naar een gala gaan?? Want zie je mij niet lopen. Bill: Het is waar en wie zegt dat je buiten moet lopen de schoenen liggen nog in de bus dus dat betekend dat jij en Joyce effe moeten worden gelift naar de bus. Je pakt Tom bij zijn hals en zegt: Ja loop maar naar de bus. Joyce lacht en neemt jou voorbeeld over en doet het ook. Georg: Je denkt niet dat ik dat bij haar doe hé. Jij: Neej zij kan wel lopen. En je kijkt haar boos aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen