DJ GIRL 18
elk weekend een nieuwe
touren
*wat er op de foto staat heeft jessica aan*
*Tom Pov nog steeds*
Jessica: Mag ik in de bus nog slapen tom?? Jij: Doe wat je niet laten kan joh. Jessica: Thnx. Ze geeft je een kus en loopt naar beneden. Ze loopt in 1x naar de tourbus en gaat op de bank liggen. Jij: Ga nog effe staan. Jessica gata weer staan en je klapt de bank een stukje uit. Je gaat zitten en Jessica legt haar hoofd op je schoot.
*Jessica Pov en 2 uur later*
Je word wakker gemaakt door Tom die TV kijkt. JIj: Hm? Tom: We zijn er. En hij geeft je een kus. Je staat op en loopt naar de slaapkamer. Je kleed je om. Tom komt achter je aan. Tom: Mooi zicht:D. Jij: Ja hé vind ik ook. Je doet een rokje aan en doet een topje aan. Jij: Waar zijn me pumps?? Je zoekt de hele tourbus door. Jij: WAAR ZIJN ME PUMPS?! Bill komt met een tas aanlopen. Jij: Thnx Billyboy . Je geeft hem een kus op zijn wang en voelt meteen al jaloezie van TOm. Jij: Jaloers?? Tom: Neej. En hij wijkt zijn hoofd boos af. Je pakt zijn hand en trekt hem mee naar de slaapkamer. Jij: Wrm benje zo snel jaloers?? Het is maar 1 kusje man. Tom: Jij bent tog ook altijd jaloers als ik een meisje een kus geef. Jij: Hun doen het voor het geld miss. Ik heb niet zoveel met geld. KOm nou hier sgatjuh. Je loopt naar hem toe en geeft hem een kus. Je blijft hem kusjes geven. Tom gaat erop in. Gustav loopt langs en zegt: Oke we zijn er kunnen jullie weer effe rustig doen?? Jij: Ja howr kan wel. Maar willen wij dat wel. Gustav: Ja. Hij trekt jullie mee. Je pakt Toms hand en loopt samen met hem naar buiten. Daar staan allemaal paparazzi. Je kijkt ernaar en er worden allemaal dingen gevraagt aan je. Jij:Ik geef geen antwoord en loopt door met Tom. Dan zie je iemand. Je lacht en laat Tom los. Je rent naar de jongen toe en gefet hem een hug. Jij: Gast wat doe jij hier?! Marco: Ik ben met me zusje ze is er helemaal verslaafd aan ik hoor niks anders meer. Dus ja. Jij: Tom kom eens. Tom kijkt jaloers en pakt je stevig vast. Jij: Tom dit is Marco. Marco dit is Tom. Tom zegt niets en kijkt je aan. Je fluisterd:Jaloers?? Tom sgatjuh kom op het is een vriend van me. Jij bent mijn vriendje. Tom: Ja jaloers. Ga je mee? Jij:Marco ik zie je nog wel Doei meissie. Je gefet Marco's zusje een kus en loopt weer verder met Tom. Jij:Jij kan egt zo jaloers zijn hé. Op een dag dan ben je zo jaloers dat je iemand nog eens tegen zijn bek slaat.
*Net voor het optreden*
Jij:Nou ik zal eerst moeten denk ik. Bill:Ja. Tom: Suc6. En hij geeft je een kus. JIj:Ja jullie ook. Je geeft ze een kus en pakt Tom vast. JIj:Jaloerskind dat je kan zijn. Tom lacht. Jij:Je vind het wel leuk. Georg:Ga nou maar. Jij: Jaja. IK ga als Georg.
Reageer (1)
NEXT .. !!
1 decennium geledenegt GEWELDIG ^^
vlug verder !!!!
Xx