DJ GIRL! 15
*1 week verder*
Nieuwe Vriendin!
*Jessica Pov*
Je bent aan het praten met Missy als er iemand aan komt samen met de dokter. Het meisje in het bed lijkt nogal verlegen. De dokter praat wat met haar en gaat dan weg. Missy:En wie ben jij? Het meisje kijkt verlegen een andere kant op. Jij:Missy doe normaal man! Het meisje pakt een blok en pent (=Schrijven) wat op een papier en gaat verder op andere papieren op het blok. Je pakt ook maar je blok en gaat ook maar schrijven. Je begint al slecht en gooit het papier weg. Zo vergal je er nog wel een stuk of 10. Overal liggen papieren in de kamer van jou en het meisje. Je weet echt helemaal niks meer voor een nieuw liedje. Je pakt je mobiel en belt de manager maar eens op. Jullie bespreken heel wat. Ondertussen is er al een man bij het meisje komen zitten en nemen blijkbaar de tekst door wat ze heeft geschreven. Je hangt weer op en daar komt Stella aan rennen met Tom en Bill achter zig aan. Ze springt op je bed en komt naast je liggen dat doet ze zo vaak. Tom blijft in de kamer even staan en bekijkt de man die bij het meisje zit. Jij:Tom doe nou niet zo kijken. Tom loopt door en pakt een stoel. Jullie praten heel wat bij. Bill:We hebben nog wat voor jou en Missy. Hij geeft een klein pakje aan jou en een groot pakje aan Missy.
Bij Missy is het iets van een soort knuffel lijkt het wel in ieder geval iets met een beer. Ze is echt gek op beren. Jij maakt hem ook open. Er zit een ketting in met daar aan DJ. Je leest op de achterkant"Voor Jessica van Tom en Bill" Je geeft ze een zoen Missy doet het zelfde. Je vader komt ook nog binnen maar die gaat eerst bij Missy zitten. Thuis krijgt ze niet veel aandacht. Dat heb je als je nog 3 zussen hebt en 6 broers. Eigenlijk moet ze volgend jaar een doek gaan dragen.
*'S avond*
Iedereen is weg gegaan. Er komt een zuster binnen met eten. Jij:Ik hoef vanavond niks. Zuster knikt en zet je bord weg. Je kijkt nog steeds naar het meisje. Je schrikt uit je gedachtes als je mobiel af gaat.
M:Het is gelukt.
J:Van wie is het?
M:Beyonce
J:Welk nummer?
M:Listen.
J:Keej bedankt.
M:Geen dank zorg nou maar dat je snel beter word.
En zo hangt hij op.
Missy Stapt uit haar bed en kijkt naar het bordje wat op het bed hangt. Missy: Dus jij heet Joyce? Het meisje knikt. Missy pakt de papieren van haar af die op het tafeltje lagen. Missy:wat is dit? Joyce: Dat is van mij. Missy: Dat weet ik ook wel. Wil je het trg? Dan wil ik weten wat het is. Jij:MISSY!Geef dat trg. En je kijkt haar doordingend aan. Missy geeft de papieren trg en gaat boos in haar bed liggen. Jij:Leuk he mensen pesten met wat van hun is. Missy: Spelbreeker. Jij:Klier. Missy zegt niks trg en draait haar hoofd weg. Jij: Sorry voor me nichtje. Joyce:Geeft niet. Maar ik hou niet zo van dat ze me spullen doorzoeken. Jij: Dat snap ik. Ik hou daar ook niet van hoor. Maar misschien moet je even slapen. Dat helpt meestal goed. Je stapt uit bed en loopt naar Missy toe. Je gaat bij haar op bed zitten en aait over haar slaap. Missy mompelt iets maar dan valt ze in slaap. Je loopt naar je eigen bed en gaat ook maar slapen.
Reageer (3)
ga je hier nog mee verder ik zit nu al heel lang te wachten op de volgende
1 decennium geledennouja take your time
hvj m'n sgatsel
zwaar cool echt je moet veder gaan
1 decennium geledenI meen IT:D:D
Love's MYY
wiii vet leuk enne thanks davoor da'k mee mocht doen heh xxx
1 decennium geleden