DJ girl 13!
sorry dat het even duurden.
Just hold me
Tom:We gaan maar even naar huis. Stella:Ik wil blijven. Jij:Ga nu maar even met Tom mee. Stella loopt boos weg met Tom. Tom:Ik kom morgen nog wel even. Jij:Ja is goed. bye. Dokter:We gaan u naar een andere kamer plaatsen. Jij:Ja is goed. Er komt nog een zuster aan en samen met de dokter word je naar een andere kamer gereden. *in je nieuwe kamer* Er ligt een ander meisje. Je kijkt haar even aan ze slaapt. Jij: Slaapt ze? of is ze dood? Dokter:Ze slaapt. Vrees niet. We laten u niet op een kamer slapen waar iemand ligt die dood is. Jij:keej. De dokter loopt de kamer uit. Je zet je TV maar aan. Niet veel later word het meisje wakker. Ze kijkt je aan en vraagt: Wie ben jij???? Jij:Ik ben Jessica. Meisje:Je lijkt op een beroemd iemand. Ken je DJ GIRL? Jij:Ja. Dat ben ik. Meisje: OMG ik ben zo groot fan van jou! Ik ben Missy. Ik weet bijna alles van je! Jij:Leuk je te leren kennen missy. Missy:Ik ben 9 jaar. En jij bent 18 jaar. Jij:Ja. Wat is er met jou gebeurd Missy? Missy:Heb me met een gevecht bemoeit waar me broer mee bezig was om mij te beschermen en toen stak iemand in me ribbenkast. Jij: Doe dan nog maar even rustig aan Missy. Missy:Ja zal ik doen. Maar wat is er met jou gebeurd? Jij:Ik ben aangereden door een auto. Missy: Dat is de 2de keer. Jij:Hoe weet je dat? Missy:Ik weet bijna alles van je. De eerste keer dat je werd aangereden was je 7 jaar oud. Je speelde op straat met iemand je hoorde een auto niet aankomen en de auto onder schepte je.
Jij:Niemand hoort dat teweten. Hoe weet je dat? Missy:Er zijn fan-site's en er is er 1 opgericht door je broer. Jij:Ik haat hem. Missy:Hoezo? Hij is tog altijd zo lief voor je dat zeg je in elk interview. Jij:Missy vergeet dat. Ik mag hem niet. Maar laten we het eens over jou hebben. Missy:Ik ben niet zo intersant. Jij:Ik in het echt ook niet. Maar iedereen denkt van wel omdat ik beroemd ben. Missy:Echt? Kan je niet alles krijgen wat je wilt? Jij: Dat denken jullie echt hé? dat ik alles kan kopen wat ik wil. Dat kan wel soms maar ik doe het niet graag.Maar Missy ik wil eens meer over jou weten want jij weet dan wel alles over mij maar ik bijna niks over jou. Missy:Ik heb maar 3 vriendinnen. Ik zing best graag en dans best graag.Ik luister graag naar jou muziek. En ben vaak bij een concert. Ik heb een broer vn 17 en een zus van 16. Jij:Maakt niet uit dat je weiniog vriendinnen hebt. Ik had er vroeger maar 1 nu wilt iedereen me vriendin zijn. En heb je een vriendje? Missy *trots*:Ja. Hij is heel erg lief en heet Sander. *verdrietig* Alleen hij gebruikt me. Jij:Maak het dan uit. Want daar ben je niet voor. Missy: Dat durf ik niet.:'( Jij:Wees niet bang. Komt hij vandaag? Missy:Ja over een half uur. Jij:Ik ben er voor je. Probeer het uit temaken anders. Missy:Ik durf het gwn niet.Hij doet me dan iets. We zitten op de zelfde school. Jij:Missy. Missy:Ja? Je doet je ketting af die je ooit van je vader hebt gekregen. Jij:Hier deze is voor jou. Je bent een sterke meid. Je verdient hem. Ik zal er voor je zijn als dat nodig is. Je pakt een pen en papier en schrijft je nummer op en je email adres. Jij:Hier als er wat is bel of mail me dan even. Missy:Bedankt. Maar ik kan de ketting niet aan nemen. Jij:Hoezo niet? Missy:Je hebt hem van je vader gekregen.Hij is alles voor je. Jij:Ik moest hem ooit door geven aan iemand die hem net zo hard nodig heeft als dat ik hem nodig had.
Missy:Bedankt.Jessica. Jij:Graag gedaan meis. Je gaat weer liggen. Missy:Jessica? Jij:Ja? Missy:Nee laat maar. Jij:Zeg maar. Missy:Als je straks slaapt mag ik je dan wakker maken als Sander er is? Jij:Ja tuurlijk meisje. Missy:Keej bedankt. Jij:Geen dank. Je doet je ogeb dicht en valt in slaap. *3 kwartier later* Je word wakker van gegil. Je kijkt op en ziet een jongen Missy bij de arm pakken. Hij schreeuwd in haar gezicht: DUS DIT KRIJG IK TRG?! NADAT IK ALLES VOOR JE HEB BETAALD WAT JE MAAR WOU!? DAN MAAK JE HET UIT?! JE HEBT NU ALLES WAT JE WILT! Hij trekt haar van het bed en gooit haar met vaart op de grond. Missy:Nee niet doen! Je kijkt vanuit je ooghoek waar zijn hand heen gaat. "EEN MES!" Je pakt een schoen en gooit hem tegen zijn hand. De jongen kijkt je kwaat aan. En loopt naar je toe. Je stapt uit het bed en gaat voor hem staan. Jongen:Zo dus je wou mij tegen houden om Missy iets aan tedoen! Jij hebt zeker gezegt dat ze het uit moest maken hé?! Je pakt hem bij z'n arm en draait die op z'n rug. Jij:Ja dat heb ik gezegt! En je duwt hem tegen de muur. Je ziet niet dat hij met z'n andere hand het mes wilt pakken. Missy:Jessica! Je kijkt en pakt het mes af. Jij:Zo dom ben ik ook weer niet. Ik ken haters wel dot heb ik al vaak genoeg meegemaakt. Dus jou kan ik prima aan.
Missy drukt op iets. Er komt een dokter aan. Dokter:Wat moet dit allemaal? Missy:Hij. En ze wijst naar Sander. Je laat hem los. Je loopt net weg. Missy: Sander! NEE NIET DOEN! Je kijkt om en_____________
Reageer (2)
suprrrr weiter bitte
1 decennium geledenverder !!!!!!!!! ze zijn supper !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk verder !!!!!!! pliees
1 decennium geledengroetjes mij