DJ GIRL 11
Jij:Het komt goed Stella. Stella: DAT ZEG JE NU MAAR ALS IEMAND DAT TEGEN JOU ZEGT DAN ZEG JE VAN DAT WEET JE NIET!JE KAN HET ALLEEN MAAR HOPEN! DUS ZEG HET DAN NIET TEGEN MIJ! Jij: Stella kom eens. Stella komt naar je toe lopen en je zet haar op schoot. Bill:Ik ga naar huis ik kom vanavond nog even alleen.Is dat goed? Jij:Ja hoor doe wat je niet laten kan. Bill:Tot zo. En loopt weg. Stella gaat tegen je aan liggen en doet haar ogen even dicht.
DREAMS COMMING TRUE
*stella Pov.Stella's droom*
====================================
Je bent 4 jaar en je zit bij Jessica op der rug op weg naar de kinderboederij. Jessica: Stella ik zal je nooit alleen laten nooit van me leven. Jij:We gaan samen dood. Jessica: Dan moet ik lang blijven leven. Jij: Dat maakt niet dan heb ik langer de tijd om van me lieve zus tegenieten.
En opeens ben je die dag dag Jessica werd aan greden. De bus stopte en Georg stapte uit. Je keek bij het achterraam wat er was. Je zag Jessica staan in een lange jas met blote voeten en lang los haar. Georg loopt een stukje en staat dan stil. Dan opeens ben je weer op de dag dat je met de band in de stad was. Bill: Stella zit nou stil. Jij:Ik zit stil. Gustav:Zullen we een ijsje eten? Jij:JA! Ijsje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Georg:Ja rustig aan. Je zit nog steeds op Bills rug en jullie lopen naar de ijskraam en gaan zitten. Tom:Wat wil je? Dan ben je weer bij het ongeluk. Je kijkt even om en daar zie je een auto. Jessica ziet hem telaat en daar ligt ze stil op de grond levenloos. Je schrik zo erg dat je begint tehuilen Tom komt aan lopen en vraagt:Wat is er nou? Je wijst naar een plek waar Jessica ligt doelloos.
=============================================
*Tom Pov. Tom's droom*
===============================================
Je bent net weer in de tour bus dat je Jessica de ketting geeft dat ze er zo blij mee was en je meteen een zoen gaf. Alles schiet heen en weer dan het ongeluk dan weer wat leuks zo gaat het om en om.
===============================================
sorry moet stoppen
Reageer (4)
vertel me plz vaneer 12 er is ok doeidoei
1 decennium geledeno je moet echt VERDER gaan joh ik vind het zillig voor jess maar maak hem plz verder!!!!
1 decennium geleden-XxX- my janita (K)
PLEASE DON'T STOP THEY ARE SOW PERFECT
1 decennium geledenkverlang keihard naar de volgende please snel!! ik sta zot van de zenuwen
maak please snel een volgende ne volgende en.... quiz
Xx
doorgaan bitte ze zijn fantastisch
1 decennium geleden